حق با شماست

ابهام در سود وام خودروهای فرسوده

شهرام یاری از ساوه: مدت یک سال است سطل‌های زباله میدان مخابرات شهرستان ساوه مفقود شده‌اند و تاکنون شهرداری برای نصب سطل‌های دیگر اقدامی نکرده است. شهروندان باید زباله‌های خود را کجا بریزند؟
کد خبر: ۳۳۱۹۴۹

امضا محفوظ از تهران: سازمان میراث فرهنگی از ماه گذشته با حذف روند پرداخت اضافه کار کارکنان در طول سال‌های اخیر، اقدام به پرداخت گزینشی اضافه کار به آنان کرده که نه‌تنها انگیزه و روحیه خدمت را در میان آنان از بین می‌برد و برنامه زندگی‌شان را دچار مشکل می‌کند؛ بلکه با سیاست عدالت‌گستری دولت محترم در تناقض است. از مسوولان مربوط تقاضای رسیدگی داریم.

یاری از کرج: به محض تاریکی هوا در فلکه منظریه کرج، به دلیل نبود روشنایی در خیابان‌ها، منطقه در تاریکی فرو می‌رود، از شهرداری منطقه 10 درخواست رسیدگی دارم.

احمدی از قزوین: مغازه نانوایی دارم و یک سال پیش برای تمدید جواز مغازه‌ام اقدام کردم و تقریبا حدود 500 هزار تومان هزینه اداره دارایی و مالیات پرداخت کردم، ولی چند روز پیش از اداره دارایی و مالیات با من تماس گرفتند و اظهار کردند پرونده‌ای برایم تشکیل داده‌اند که باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنم و وقتی مراجعه کردم حدود 850 هزار تومان مالیاتم شده بود، مگر یک نانوایی چقدر درآمد دارد که در کمتر از یک سال باید بیش از یک میلیون تومان مالیات پرداخت کنم؟

احمد صاحب اختیاری از تهران: برنامه جذاب و دیدنی 90 پخش مجدد ندارد و بسیاری مجبورند برای تماشای آن تا پاسی از شب بیدار بمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها