کنکوری ها ظرف 3هفته ثبت نام کنند

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1383 از امروز آغاز می شود و تا 8دیماه ، ادامه خواهد داشت.دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر
کد خبر: ۳۲۹۹۱
به خبرنگار ما گفت : داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری دوره های روزانه ، شبانه ، نیمه حضوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین پیام نور ، مراکز تربیت معلم وابسته به آموزش و پرورش و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و دانشگاه امام صادق (ع) ، می توانند با مراجعه به نزدیک ترین باجه پستی ، دفترچه راهنمای شماره یک ، فرم ثبت نام کامپیوتری و پاکتهای مخصوص ثبت نام و دریافت کارنامه را دریافت کنند. توکلی با اشاره به این که شرایط و ضوابط کلی آزمون سراسری سال 83 همانند سال 82 خواهد بود ، تاکید کرد: براساس برنامه زمانبندی شده این آزمون برای داوطلبان هر کدام از گروههای آزمایشی پنجگانه در روزهای ، 11 ، 12 و 13 تیرماه 1383 در حوزه های امتحانی سراسر کشور و در یک مرحله اجرا خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: براساس ضوابط ، دارندگان مدارک دیپلم متوسطه نظام قدیم بدون توجه به نوع دیپلم و داوطلبان نظام جدید بدون توجه به نوع گواهینامه پیش دانشگاهی ، می توانند متقاضی یکی از گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجه شده ، فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل و از طریق پست سفارشی به نشانی پستی سازمان سنجش کل کشور ارسال کنند. هزینه ثبت نام در این آزمون ، 33هزار ریال و وجه کارمزد توزیع باجه پست ، 2هزار ریال اعلام شده است که افزون بر این ، داوطلبان در زمان تحویل برگه و مدارک تکمیل شده به باجه های پست 7هزار ریال پرداخت خواهند کرد.

مشمولان کنکوری نیاز به
تمدید تاریخ اعزام به خدمت ندارند

نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولانی که قصد شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های آزاد و دولتی را دارند ، در صورت استفاده از فرصت یکساله ، نیازی به تمدید تاریخ اعزام و درج در برگه اعزام به خدمت ندارند. براساس اطلاعیه نیروی انتظامی ، همه مشمولانی که قصد شرکت در آزمون سراسری مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد را دارند، می توانند با استفاده از فرصت یکساله در 18 مرداد 83 با در دست داشتن مدارکی که دال بر شرکت در این آزمون هاست به خدمت اعزام شوند. براساس این اطلاعیه ، برای تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز خروج از کشور، مشمولان دانشجو ، طلاب و دانش آموز داوطلب عزیمت به کشور عراق برای زیارت عتبات عالیات می توانند با ارائه گواهی تحصیلی به ادارات گذرنامه سراسر کشور مراجعه کنند و نیازی به ارائه گواهی از مراکز وظیفه عمومی نیست . نیروی انتظامی در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح کرده است : میزان تحصیلات افراد واجد شرایط معافیت رهبری در زمان رسیدگی در تاریخ 17 شهریورماه 82 ملاک عمل خواهد بود بنابراین مشمولان یاد شده نگران زمان مراجعه نباشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها