دادستان تهران خبر داد:

بازداشت 80 نفر در پارتی شبانه

دادستان تهران از بازداشت 80 دختر و پسر در پارتی شبانه در ویلایی در حومه تهران خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به فروش بلیت برای شرکت در این‌ مراسم می‌کردند ، نیز بازداشت ‌شدند.
کد خبر: ۳۲۶۳۴۱

به گزارش ایسنا ، دکتر عباس جعفری دولت‌آبادی با اعلام این خبر، اظهار کرد: شب گذشته پلیس امنیت اخلاقی ناجا با کسب اطلاعات مردمی متوجه شد ، گروهی به صورت مخفیانه و حرفه‌ای بلیت‌هایی را با قیمت 30 تا 35 هزار تومان برای شرکت در مراسم موسیقی زنده به فروش می‌رسانند ، پلیس با حکم قضایی وارد محل برگزاری این کنسرت غیرقانونی می‌شود و در پی آن 80 دختر و پسر با لباس نامناسب و در حالت غیرعادی را بازداشت می‌کنند.

دادستان تهران افزود: پرونده این 80 دختر و پسر به اتهام شرکت در مجالس لهو و لعب و پنج نفر از فروشندگان بلیت این موسیقی زنده، به دادسرای ارشاد تهران ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه این پنج نفر برگزار کننده موسیقی زنده برای هر اجرا، شبی 50 میلیون ریال دریافت می‌کردند، گفت: افرادی که برای اولین بار در زمینه تشکیل مجالس مبتذل و ضداخلاقی بلیت می‌فروختند جوانان را در محلی جمع و سپس با هماهنگی آنها را به محل برگزاری این پارتی شبانه منتقل می‌کردند.

دادستان تهران به افرادی که املاک خود را برای مجلس لهو و لعب اجاره یا در اختیار این‌گونه افراد قرار می‌دهند، هشدار داد: اگر افراد عامدانه دست به این اقدام بزنند نسبت به ضبط املاک آن‌ها به نفع دولت اقدام خواهد شد. اکثر افراد بازداشت شده در این پارتی شبانه در حالت غیرعادی بودند و مقادیری مشروبات دست‌ساز و خارجی از این محل کشف شده است.

دکتر دولت آبادی به خانواده‌ها توصیه کرد که برای شرکت در مراسم‌ها صرفا بلیت را از مراکز مجاز و مورد تایید مراجع دولتی تهیه کنند تا فرزندانشان با مشکلات مشابه مواجه نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها