زوج جوانی که 5 سال قبل در یک باغ گیلاس با هم آشنا شده بودند ، بعد از گذشت یک سال زندگی مشترک ، از هم جدا شدند.
کد خبر: ۳۱۹۲۸۲

به گزارش فارس، زوج جوانی با حضور در شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده ونک ، بعد از گذشت یک سال از زندگی مشترک ، دادخواست طلاق ارائه کردند.

مرد جوان درباره نحوه آشنایی با همسرش به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده ونک گفت: حدود 5 سال قبل به دعوت یکی از آشنایان خانوادگی به یک مهمانی در باغ گیلاس وی رفتیم. در این مهمانی، اقوام صاحب باغ نیز آمده بودند که در آن مهمانی، من به دختر جوانی علاقه‌مند شدم. به دور از چشم خانواده‌ها با آن دختر رابطه دوستی برقرار کردم که این رابطه بیش از 4 سال ادامه داشت و سرانجام تصمیم گرفتم به خواستگاری بروم. خواستگاری من از همسرم، موجب تعجب خانواده او شد چرا که بیش از 4 سال بود که دو خانواده همدیگر را ندیده بودند و تصور نمی‌کردند که ما با هم دوست باشیم.

زن جوان در ادامه اظهارات همسرش گفت: ما در این مدت بدون اینکه تحقیقاتی از هم انجام دهیم فقط به حرف‌های همدیگر اعماد می‌کردیم. شوهرم در زمان دوستی بسیار خوش‌رفتار و معقول بود ولی زمانی که با هم عقد کردیم، رفتار او 180 درجه تغییر کرد.او به شدت بداخلاق بود و به هر بهانه‌ای به من فحاشی می‌کرد و من را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد. تمام وعده‌هایی که به من داده بود، دروغ بود و من تمام این موارد را بعد از ازدواج با او متوجه شدم.

زن جوان گفت: به هیچ وجه حاضر به ادامه زندگی با این مرد نیستم و تمام 750 سکه مهریه خود را در قبال صدور حکم طلاق می‌بخشم.

قاضی عموزادی نیز بعد از شنیدن اظهارات این زوج، حکم طلاق توافقی آنها را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها