تهران 30 نماینده دارد اما یک سوم این نمایندگان تهران هیچ ملاقات مردمی ندارند و برای رفع مشکلات مردم در دفتر ملاقات مردمی حضور نمی‌یابند.
کد خبر: ۳۱۷۳۱۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،شهر تهران به عنوان پایتخت کشور تنها شهری است که به علت جمعیت زیاد 30 نماینده  در مجلس شورای اسلامی دارد و در واقع فرستادن 30 نماینده به مجلس به دلیل آن است تا این نمایندگان بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند.

نمایندگان تهران برای سهولت در کار مردم و رسیدگی به مشکلات آنان معمولاً در هفته حداقل یکبار در دفتر کارخود حضور یافته و با مردم ملاقات داشته و برای رفع مشکلات آنان مکاتباتی انجام می‌دهند.

البته نمایندگان تهران طوری تقسیم کار کرده‌اند که هر روز چند نماینده در ساختمان هفت طبقه ملاقات مردمی  مجلس شورای اسلامی حضور دارند ظاهرا حدود 10 نماینده تهران در طول سال جاری هیچ ملاقات مردمی نداشته و اصلاً برای دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان در دفتر ملاقات مردمی حضور نمی‌یابند.این در حالی است که بقیه نمایندگان معمولا در طول هر ماه چهار روز در دفتر کار خود حضور داشته و بین 200 تا 400 نفر را ملاقات کرده و برای حل مشکلات آنان مکاتباتی را انجام می دهند.

به عنوان مثال در بهمن ماه امسال 8 نماینده تهران که اتفاقا از چهره‌های شاخص مجلس هم هستند، اصلا در دفتر ملاقات مردمی حضور نیافته و هیچ فردی را در مجلس ملاقات نکرده اند. البته برخی از نمایندگان تهران معتقدند ساز و کار اداری باید اصلاح شود مردم برای هر مشکل ساده نباید به مجلس مراجعه کنند.

عدم ملاقات مردمی از سوی یک سوم نمایندگان تهران باعث فشار کار به سایر نمایندگان مجلس شده است.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها