بر اثر وقوع انفجار روز جمعه در یکی از محلات شهر خرم آباد که گفته می شود بر اثر نشست گاز رخ داده، یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۳۱۵۵۵۱
شدت این انفجار صبح امروز در خیابان رازی شهر خرم آباد به حدی بود که یک ساختمان دو طبقه بطور کامل تخریب و شیشه ساختمانهای محل وقوع حادثه تا شعاع 50 متری شکسته شد.

پس از وقوع این حادثه ماموران آتش نشانی، نیروهای امنیتی و انتظامی به منظور امداد رسانی و نجات مصدومان و بررسی علت وقوع حادثه در محل مستقر شدند.

ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد علت این انفجار را نشت گاز در داخل ساختمان دو طبقه عنوان کرده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد در این زمینه به ایرنا گفت: در این سانحه یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند و ماموران جسد یک زن را از زیرآوار بیرون آوردند.

علی محمدخانی افزود: کار آواربرداری این ساختمان توسط ماموران آتش نشانی و جمعیت هلال احمر خرم آباد به اتمام رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان هم گفت: علت دقیق وقوع این حادثه هم اکنون در حال بررسی است و نتیجه نهایی علت به زودی از طریق کارشناسان و مامورین اعلام خواهد شد.

علی چراغیان افزود: احتمالات زیادی برای وقوع این انفجار وجود دارد که نشست گاز و انفجار ناشی از آن، انفجار مواد محترقه با توجه به روزهای پایایی سال و فرارسیدن چهارشنبه آخر سال از آن جمله است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها