سرخ‌پوشان در اندیشه پذیرایی گرم از فولاد خوزستان

جلالی: پرسپولیس به خلاقیت رسیده است

گروه ورزش: روز جمعه و در شرایطی که سرخ‌های پایتخت در آزادی از فولاد خوزستان پذیرایی می‌کنند، استقلال تهران در اهواز دیدار راحتی را مقابل همنام خوزستانی پیش روی خود نمی‌بیند. استقلال که پیش از هر چیزی در این فصل از مسائل حاشیه‌ای خودساخته ضربه خورده است، دیگربار بعد از شکست برابر تیم‌استیل‌آذین و حذف از جام حذفی وارد حاشیه شده است تا با صدور بیانیه و نامه نگاری، فدراسیون فوتبال را متهم به جانبداری‌های یکطرفه کند که البته علی کفاشیان نیز در پاسخ به واعظی‌آشتیانی، مدیرعامل استقلال، نامه وی را غیرمنصفانه خوانده است.
کد خبر: ۳۱۵۵۰۲

استقلال که با 43 امتیاز در رده چهارم جدول است، برای عقب نماندن بیشتر از کورس رقابت ، باید از سد استقلال اهواز با پیروزی عبور کند. در طرف مقابل استقلال اهواز که خطر سقوط را احساس می‌کند، راهی ندارد جز آن‌که برادر بزرگ‌تر را در خانه با شکست بدرقه کند. اما در دیگر دیدار حساس هفته بیست و هشتم، پرسپولیس در بهترین وضعیت تیمی‌اش، میزبان شاگردان مجید جلالی در تیم فولاد است؛ دیداری که با توجه به افکار سرمربیان دو تیم، زیبا و تهاجمی پیش‌بینی می‌شود. جلالی با اشاره به آماده بودن بازیکنان فولاد برای این دیدار سخت، گفت: پرسپولیس تیم خوبی است. این تیم چند وقتی است که در کارهای ایستگاهی به نوعی از خلاقیت و کارایی تازه رسیده که ما روی این نقطه قوت تیم پرسپولیس در حال کار‌کردن هستیم.

در طرف مقابل علی دایی، سرمربی پرسپولیس راجع به بازی مهم تیمش با فولاد خوزستان، گفت:‌ هر دو تیم با هدف گرفتن امتیاز به میدان خواهند آمد. فولاد می‌خواهد از منطقه خطر فرار کند و پرسپولیس دوست دارد به بالای جدول نزدیک شود. با این حال پرسپولیس محکوم به برد و گرفتن 3 امتیاز است. البته برای جلالی، سرمربی فولاد احترام خاصی قائلم و می‌دانم روز سختی در پیش دارم، اما با تمام این حرف‌ها می‌خواهم در مقابل او درس پس بدهم.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس ساعت 17 و 10 دقیقه روز جمعه، 14 اسفندماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. در سایر دیدارهای این روز پاس همدان با پیکان قزوین، ابومسلم مشهد با ملوان انزلی، ذوب‌آهن اصفهان با شاهین بوشهر و مس کرمان با مقاومت شهید سپاسی دیدار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها