لیگ قهرمانان اروپا

بایرن میزبان فیورنتینای ایتالیا است

دیدار تیم های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و فیورنتینای ایتالیا در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تقابل دو تیم کاملا متفاوت از نظر شرایط لیگ داخلی است.
کد خبر: ۳۱۲۲۳۰

به گزارش مهر ، بایرن فردا چهارشنبه در دیدار رفت از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در «آلیانس آرنا» میزبان فیورنتینا خواهد بود.

نماینده فوتبال آلمان تحت مربیگری لوییس فن گال در 12 دیدار به پیروزی رسیده و این روزها در شرایط مطلوبی به سر می برد. بایرنی ها ، در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان شروع خوبی نداشتند و با 6 امتیاز کمتر از بوردوی فرانسه از مرحله گروهی رقابت ها صعود کردند اما این تیم تحت هدایت مربی هلندی خود، امروز مدعی قهرمانی در رقابت های بوندس لیگاست.

فیورنتینا از سوی دیگر در شرایط نامساعدی قرار دارد. این تیم از پنج بازی آخر خود در رقابت های سری آ، تنها یک امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جدول رده بندی رقابت ها قرار دارد. بسیاری از هواداران فیورنتینا این روزها خواهان برکناری چزاره پراندلی از سمت خود شده اند و چه بسا رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پایانی باشد بر حضور پنج ساله این مربی در «آرتمیو فرانکی».

دیگر دیدار فردا شب را تیم های پورتو و آرسنال در ورزشگاه دراگائو شهر پورتو برگزار خواهند کرد. آرسنال و پورتو در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته با یکدیگر همگروه بودند.

توپچی ها در لندن با نتیجه 4 بر صفر مقابل پورتو به برتری رسیدند و در دیدار برگشت و پس از اینکه صعودشان به دور حذفی رقابت ها مسجل شده بود در دراگائو با دو گل مغلوب این تیم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها