سعیدلو در پیامی:

این پیروزی را به کشتی ایران تبریک می‌گویم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی، قهرمانی غرورانگیز تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی سال 2010 را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۱۲۱۷۰
 به گزارش ایرنا، در پیام تبریک علی سعیدلو، آمده است: خدای بزرگ را از بابت قهرمانی غرور انگیز و ارزشمند کشتی گیران ایران اسلامی در مسابقات جهانی شاکرم؛ کسب این مقام ارزشمند به دنبال عزم جدی اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای پیروزی به دست آمد، که حکایت از پتانسیل بالای کشتی گیران ایران دارد.

در پیام رییس سازمان تربیت بدنی آمده است: بی شک این قهرمانی نشان از استعدادهای شگرف ورزشکاران کشورمان دارد که با سرمایه گذاری ویژه دولت خدمتگزار در جای جای کشورمان محلی برای بروز یافته است تا امروز شاهد ایستادن فرزندان این مرزوبوم بر بلندای کشتی فرنگی جهان باشیم.

سعیدلو در ادامه تاکید کرد: با همت و تلاش کشتی گیران، مربیان آگاه و فهیم و برنامه ریزی مسوولان این فدراسیون تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان توانست با اقتدار در سکوی اول مسابقات جهانی بایستدو پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد و دل ملت سرافراز کشورمان را شاد نماید.

در پایان پیام رییس سازمان تربیت بدنی آمده است: قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی برای ورزش ایران بسیار ارزشمند است. اینجانب ضمن تقدیر از تلاش و همت خستگی ناپذیر کادر فنی و اعضای تیم ملی، کسب مقام قهرمانی جهان را به جامعه ورزش و به ویژه خانواده این رشته که علاقه مندان زیادی در کشورمان داردتبریک عرض نموده و سرافرازی هر چه بیشتر قهرمانان ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها