معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران خبر داد

پلمب 7 شرکت هرمی و دستگیری 27 سرشبکه

سرهنگ رضا غنی ‌لو معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با اجرای چند عملیات ضربتی به صورت همزمان در پایتخت، پلیس توانست 7 شرکت هرمی را پلمب و 27 نفر از سرشبکه‌ها را نیز دستگیر کند.
کد خبر: ۳۱۱۵۴۰

به گزارش فارس ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت تهران بزرگ با توجه به تدابیر ابلاغی و جلوگیری از گسترش دامنه فعالیت شرکت‌های هرمی که با عناوین گالف GIIG ،‌ گلدکوئیست ، وست ویژن ، نت ورک ، آسوگستر ، پالینور و ... در سطح تهران و در منطقه غرب فعال هستند، شناسایی این شرکت‌ها را در دستور کار قرار داد.

وی اظهار داشت: شرکت‌های هرمی به بهانه فعالیت‌های اقتصادی، اقدام به جذب سرمایه اقشار مختلف به خصوص جوانان کرده و علاوه بر کلاهبرداری، بخش عظیمی از نیروی کار این جوانان را از چرخه کار خارج می‌کنند.

سرهنگ غنی‌لو افزود: با استفاده از اطلاعات مردمی، منابع اطلاعاتی موثقی از فعالیت 7 دفتر غیرقانونی در مناطق میدان‌ صادقیه، برج گلدیس، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان اعتمادیان، مجتمع تجاری شیری، بلوار شهدای صادقی واقع در خیابان ستارخان، خیابان باقرخان غربی، خیابان نظام‌آباد واقع در ده‌متری ارامنه، سی متری جی واقع در هشت‌متری پرستش و خیابان هلال احمر به دست آمد.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس با اخذ مجوز قضایی و پس از حصول اطمینان از حضور سرشاخه‌های فعال در این شرکت‌ها، با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری، طی چند عملیات جداگانه و همزمان، تعداد 27 نفر از افراد اصلی و لیدرها را دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها