ویژه‌برنامه‌های اربعین حسینی در رادیو

گروه رسانه: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی برنامه‌های «جمعه ایرانی» و «آینه بی‌غبار» از رادیو ایران پخش می‌شود. برنامه جمعه ایرانی، از مجموعه‌های مختلفی تشکیل شده که شامل صحبت‌های حجت‌الاسلام طاهر رضی، ارتباط برنامه به طور زنده با 2 شهر مقدس مشهد و قم، پخش قطعات نمایشی ویژه و بیان خاطرات و دستاوردهای انقلاب است که به گویندگی سعید سلطانی و مهدی طهماسبی ساعت 9 صبح جمعه (روز اربعین)‌ از رادیو ایران پخش می‌شود.برنامه آینه بی‌غبار هم جمعه ساعت 13 با حضور محمود ریاضت، کارشناس برنامه به بررسی نقش فرزندان اهل بیت(ع)‌ قبل و بعد از قیام عاشورا می‌پردازد.
کد خبر: ۳۱۰۸۳۰

رادیو قرآن نیز به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ویژه‌برنامه «یک جلد زیارت» را که شامل پخش زیارت اربعین در قالب موضوعات عاشورایی مداحی و مرثیه‌سرایی است پخش می‌کند که به بررسی هدف امام حسین(ع)‌ در واقعه عاشورا، لشکر دشمن در واقعه عاشورا، وظیفه مسلمانان در قبال قیام حضرت اباعبدالله حسین(ع)‌ و اولاد امام حسین می‌پردازد. این برنامه جمعه ساعت 16 برای مشتاقان شیفتگان امام حسین(ع)‌ به کارشناسی حجت‌‌الاسلام مجید سعیدی پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در این شبکه هم روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود.برنامه «ای اشک‌ها بریزید» به سردبیری سیما غفاری درباره آشنایی با حبیب چایچیان یکی از شاعران اهل بیت(ع)‌ است که با اجرا و کارشناسی رضا خضرایی ساعت 30/22 جمعه پخش می‌شود.ویژه برنامه اربعین هم پنجشنبه ساعت 19 به بررسی تفکرات علامه جعفری در تکامل شخصیت و قیام امام حسین(ع)‌ و بررسی مفهوم اربعین و کاربرد آن در قرآن می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها