پورمحمدی اعلام کرد:

آنها که از مناظره طفره رفتند

گروه رسانه: مدیر شبکه 3 با تاکید بر این‌که در برنامه مناظره «رو به فردا» خطوط قرمز نداریم، از عدم پذیرش دعوت این برنامه توسط برخی چهره‌های سیاسی یک جناح یا شرط گذاشتن برخی مهمانان برای تعیین مناظره‌کننده مقابل، خبر داد. علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه 3 درباره شکل‌گیری برنامه مناظره «رو‌به‌فردا» و اهداف آن به مهر گفت: در شورای طرح و برنامه این شبکه تصمیم گرفتیم ادامه برنامه «رو به فردا» در قالب مناظره از شبکه سه تهیه و پخش شود، به همین دلیل پیشنهاد برنامه مناظره رو به فردا را به آقای میرباقری معاون سیما دادیم که بعد از موافقت ایشان و تایید مهندس ضرغامی، برنامه روی آنتن رفت.
کد خبر: ۳۱۰۰۰۱

البته تاکید آقای ضرغامی هم در تولید این برنامه بی‌تاثیر نبود؛ چرا که ایشان به شبکه‌ها دستور تولید برنامه‌های مناظره را داده بود.وی درباره این‌که برنامه مناظره «رو به فردا» تا چه حد بر اساس الزامات شرایط روز تهیه می‌شود، گفت: قرار نیست این برنامه صرفا مناظره محور باشد، گاهی به فراخور موضوعات روز و دغدغه‌های عمومی به موضوعات مختلف می‌پردازیم، حتی تصمیم گرفته‌ایم در برنامه‌های مناظره فراتر از موضوعات سیاسی و در میزگرد تخصصی با حضور صاحب‌نظران به موضوع‌های داغ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هم بپردازیم.مدیر شبکه3 خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در این زمینه مهمانان مختلف در برنامه‌های مناظره حضور داشته باشند و موضوعات داغ را مطرح کنیم. در واقع علاقه‌ای نداریم فقط روی موضوع سیاسی تمرکز داشته باشیم.


پورمحمدی درباره هفتگی شدن پخش برنامه "رو به فردا" گفت: پخش این برنامه از ابتدا هم به صورت هفتگی تصویب شده بود و در  زمانی که پخش فوتبال قطع شد به صورت سه شب در هفته روی آنتن رفت و بعد از شروع مسابقات دوباره پخش آن هفتگی شد. پخش برنامه "رو به فردا" تا پایان ایام دهه فجر متوقف شده و برنامه "دیروز امروز فردا" هر شب روی آنتن شبکه سه می‌رود. بعد از دهه فجر دوباره "رو به فردا" روی آنتن می‌رود. البته امیدوارم مهمانان در این برنامه مناظره شرکت کنند.


وی با اشاره به کسانی که شرکت در برنامه مناظره "رو به فردا" را رد کردند، گفت: آقایان تابش، مسجد جامعی، مجید انصاری، کریمی (نماینده کرمان)، محمود دعایی، مسیح مهاجری و ... دعوت ما را برای شرکت در برنامه "رو به فردا"  رد کردند. همچنین آقایان علیخانی، حضرتی، مرعشی، علی عسگری (عضو مجمع تشخیص مصلحت) و ... آمدن به برنامه را به آینده موکول کردند یا برای فرد مقابل‌شان در مناظره شرط گذاشتند.


مدیر شبکه سه درباره انتخاب یامین‌پور برای اجرای برنامه "رو به فردا" گفت: او از مجریان شبکه سه است و اجرای برنامه "ایران 88" را به عهده داشت. علاوه بر آن مجری با سواد و با تحصیلات بالا است. بنابراین بهترین گزینه برای اجرای برنامه است.


پورمحمدی درباره اینکه یامین‌پور بیشتر گرایش‌اش به سمت یک جناح است و این را می‌توان در صحبت‌هایش در مناظره متوجه شد، گفت: نه، این مسئله را قبول ندارم.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها