تقاطع

مهر: بارها در طول روز اتفاق می‌افتد که شما از تمام شدن شارژ باتری گوشی تلفن همراهتان شکایت می‌کنید و اغلب به دستگاه‌های الکترونیکی یا منابع الکتریسیته برای شارژ دستگاه تلفن همراه نیاز دارید. حالا یک طراح چینی تلفن همراهی طراحی کرده است که باتری آن با نوشابه گازدار یا نوشیدنی حاوی قند شارژ می‌شود! این گوشی ظاهرا یک دستگاه دوستدار طبیعت است و با گوشی‌هایی که باتری معمولی دارند، کاملا متفاوت است. در بخش پشتی گوشی قسمتی شبیه لوله آزمایش تعبیه شده که شیشه‌ای است و محتویاتی هم چون نوشیدنی قندی در آن ریخته می‌شود.
کد خبر: ۳۰۷۸۶۷

خبر آنلاین: یک مرد عربستانی بعد از این‌که به اغما فرو رفت و مرگ او اعلام شد، دوباره به زندگی بازگشت. این مرد به خاطر تنگی نفس به بیمارستان انتقال داده شده بود. او زمانی که به بخش اورژانس انتقال داده شد، به اغما فرورفت. پزشکان به او تنفس مصنوعی می‌دادند تا قلبش را دوباره به تپش وادارند، اما او فوت کرد. این مرد 26 دقیقه بعد از این‌که به اغما رفته و مرگش اعلام شده، بیدار شد و با خانواده و بستگان خود که خبر فوتش را از مسوولان بیمارستان دریافت کرده بودند، مواجه شد.

 خبر آنلاین: یک راننده تاکسی که حتی برای خوابیدن سرپناهی نداشت با یک اتفاق به زندگی رویایی که آرزوی آن را داشت، دست پیدا کرد. این مرد 45 ساله با تاکسی‌اش در حال رانندگی در خیابان‌های پاریس بود که یک زوج این تاکسی را برای مدت 2 ساعت کرایه کردند. او آنها را به نقاط مختلف شهر برد اما هنگامی که از تاکسی پیاده شدند، فراموش کردند کیف پولشان را همراهشان ببرند. به این ترتیب راننده تاکسی 10 هزار دلار پولی را که پیدا کرده بود در مدت یک هفته خرج کرد.

میراث آریا: باستان‌شناسان هندی موفق به کشف بقایایی از یک شهر تاریخی شدند که متعلق به 2500 سال قبل است. در این شهر تاریخی که در منطقه «سیشوپالگا» هند قرار دارد بقایایی از 18 ستون تاریخی کشف شده که همه آنها قدمتی بیش از 2500 سال دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها