به گزارش ایسنا، نتایج یک پژوهش در یاسوج نشان داد که عصاره نعناع میتواند به عنوان یک مکمل در درمان افسردگی مورد استفاده قرار گیرد.نتایج مطالعهای که با هدف تعیین تاثیر عصاره خوراکی آبی الکلی نعناع (درمان مکمل) بر شدت افسردگی بیماران از سوی دکتر محمد ذوالعدل و گروهی از همکارانش در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اجرا شد، نشان داد: عصاره نعناع در مقادیر 100 میلیگرم و 200 میلیگرم میتواند به عنوان مکمل درمان در بیماران افسرده مورد استفاده قرار گیرد، هرچند که برای تعیین دوز دقیق آن نیاز به تحقیق بیشتری وجود دارد.یافتههای پژوهش نشان داد: بالاترین میزان کاهش افسردگی به ترتیب مربوط به نمونههای گروه 100 میلیگرم و 200 میلیگرم بود و کمترین میزان کاهش افسردگی بعد از مداخله به ترتیب به نمونههای گروه 50 میلیگرم، گروه پلاسبو و گروه 10 میلیگرم اختصاص داشت.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....