دولت آبادی خبر داد

دستگیری‌یکی از اهانت‌کنندگان به امام

دادستان تهران درخصوص تشکیل پرونده اهانت کنندگان به ساحت امام خمینی (ره) در دادسرا گفت: بعد از واکنش بحق مردم و روحانیون به این موضوع و انتظاری که مردم از دستگاه قضایی داشتند به ماموران تاکید کردیم که پرونده این افراد را سریعا بررسی کنند.یکی از متهمان که در همان روز دستگیر شد در حال حاضر در زندان بسر می برد.
کد خبر: ۲۹۹۸۲۵

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس جعفری دولت آبادی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ویژه امور اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: دولت آبادی همه‌ی کسانی که در این حوزه بودند شناسایی شدند. به خصوص یکی از متهمان که در همان روز دستگیر شد در حال حاضر در زندان بسر می برد و قرار است این پرونده به سرعت تکمیل و به دادگاه برود و خبر قطعی اعلام شود.

دادستان تهران گفت: در برخورد با کسانی که به حضرت امام (ره) و مسئولان ارشد اهانت کرده‌اند هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.

دولت آبادی افزود: این حق مردم است که از دستگاه قضایی مطالبه داشته باشند و ان‌شاءالله دستگاه قضایی بتواند با سرعت و قاطعیت اهانت‌کنندگان را بسزای اعمالشان برساند.

دادستان تهران همچنین درباره تشکیل پرونده قضایی برای اهانت کنندگان به مقام معظم رهبری گفت: در بین متهمانی که دستگیر شده‌اند از هر دو گروه وجود دارند و به ضابطان اعلام کرده‌ایم که به سرعت پرونده‌های این تعداد متهمان را تکمیل و به دادگاه ارسال کنند.

دولت آبادی درباره تعداد دقیق افراد بازداشت شده درخصوص این پرونده گفت: تعداد دقیق را بعد از صدور کیفرخواست اعلام می‌کنیم چون تحقیقات ادامه دارد و در حال حاضر در این خصوص برای ما محرز شده که چند نفر در این پرونده متهم هستند و اقرار نیز کرده‌اند.

وی درباره اعلام اسامی محکومان قطعی پرونده‌های اقتصادی نیز تاکید کرد: طبق قانون اعلام اسامی محکومان قطعی بلامانع است و سرپرست جدید دادسرا می‌تواند در چارچوب اطلاع‌رسانی قانونی اسامی محکومان قطعی را اعلام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها