واعظی آشتیانی در جمع استقلالی ها:

بازیکن سالاری جایی در استقلال ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع بازیکنان این تیم تاکید کرد که در این تیم بازیکن سالاری جایی ندارد و به شدت با این معضل برخورد خواهند کرد.
کد خبر: ۲۹۸۸۱۹

به گزارش مهر ، امیررضا واعظی آشتیانی که عصر سه شنبه در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرده بود، پس از دیدار با بازیکنانی چون طالب لو و صادقی در جمع بازیکنان این تیم با اشاره به حضور مستمر خود و صحبت های قبلی اش برای بازیکنان، توانایی های مجموعه کنونی استقلال را به آنان یادآوری کرد و گفت: استقلال بخت مسلم قهرمانی است و دیدار با مقاومت سپاسی می تواند نقطه آغازی دوباره برای این تیم باشد.

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: در استقلال بازیکن سالاری جایی ندارد و با آن برخورد قاطع می کنیم.

واعظی آشتیانی در ادامه از جلسه درونی بازیکنان با یکدیگر و بیان مشکلات بین خودشان استقبال کرد و برگزاری این نشست های دوستانه میان استقلالی ها را برای مرتفع کردن مسایل مفید خواند.

3 بازیکن استقلال 24 جلسه محروم شدند

کمیته انضباطی باشگاه استقلال سه بازیکن خاطی این تیم را در مجموع به 24 جلسه محرومیت از همراهی این تیم در رقابتهای لیگ برتر محکوم کرد.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال سه شنبه شب پس از سه ساعت جلسه با سیاوش اکبرپور ، رضا عنایتی و حسین کاظمی و دو ساعت بررسی و مذاکره پس از آن، رای نهایی خود را در خصوص این سه بازیکن را به شرح زیر اعلام کرد:

رضا عنایتی : پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و 8 جلسه محرومیت از همراهی استقلال در رقابتهای لیگ برتر

حسین کاظمی : پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و 8 جلسه محرومیت از همراهی استقلال در رقابتهای لیگ برتر

سیاوش اکبرپور : پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و 8 جلسه محرومیت از همراهی استقلال در رقابتهای لیگ برتر

براساس رای کمیته انضباطی باشگاه استقلال این بازیکنان در مدت محرومیت از حضور در تمرینات و اردو های تیم استقلال نیز محروم خواهند بود.

این سه بازیکن در سفر تیم فوتبال استقلال به اصفهان و پس از دیدار برابر سپاهان بدون اجازه صمد مرفاوی اردوی این تیم را ترک کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها