تصمیمات تازه ستاد مبارزه با مفاسد

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بر عزم این ستاد برای ابطال اسناد زمین های واگذار شده دولتی که برای اهداف خارج از منظور واگذار شده به کار گرفته شدند،خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۶۷۶

عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شب گذشته در دفتر محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور جلسه داشت،گفت: در این جلسه در خصوص اراضی دولتی واگذار شده که برای اهدافی مورد بهره برداری قرار گرفتند بحث و بررسی شد و در این جلسه راهکارهای بازپس گیری این اراضی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد تا توسط آقای خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی اراضی که برای اهداف خارج از آنچه که دولت درنظر گرفته بود مورد بهره برداری قرار گرفتند بدون قید تاریخ گزارشی تهیه شود و در این گزارش ذکر شود که چند درصد از آن زمین ها برای اهداف در نظر گرفته شده مورد استفاده قرار گرفته شده و چند درصد نیز خارج از این اهداف مورد بهره برداری قرار گرفتند.

یوسفیان ملا افزود: براساس تصمیمات جلسه شب گذشته به هر میزانی که زمین ها به غیر از آن اهداف واگذار شده مورد استفاده قرار گرفتند به همان میزان باید به دولت پس داده شود، یعنی اگر صد در صد آن زمین ها برای اهداف غیر استفاده شده باید همه آن زمین ها برگردانده شود.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: این ستاد مصمم است تا اسناد زمین های واگذار شده که برای اهداف غیر مورد بهره برداری قرار گرفته اند باطل کند و گزارش وزیر کشاورزی در این زمینه نیز حداکثر تا دو هفته آینده در جلسه ستاد مطرح خواهد شد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها