سجادی خبرداد:

ثبت‌نام دانشگاه آزاد، نیمه دوم آذر

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زمان ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری سال 1389 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت ‌نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد در نیمه دوم آذر انجام می گیرد.
کد خبر: ۲۹۷۹۲۲

عبدالله سجادی جاغرق با بیان این مطلب افزود: داوطلبان شرکت در کنکورهای دانشگاه آزاد می توانند در آذرماه با خرید کارت اعتباری و ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد نسبت به شرکت در این کنکور اقدام کنند.

وی آخرین تغییرات اجرایی آزمون های این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی فرایندهای مرکز آزمون دانشگاه آزاد از بهمن ماه اینترنتی خواهد شد. کنکور سراسری دانشگاه آزاد در سال 88 اولین دوره ای بود که هر داوطلبی در محل زندگی خود امتحان داد و به جهت رضایت داوطلبین و تقاضاهای مکرر سال آینده نیز به طور قطع این روند ادامه خواهد یافت و داوطلبان می توانند در محلی که خود انتخاب می کنند امتحان بدهند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: از این پس کلیه مراحل اطلاع رسانی ستاد مرکز آزمون و رفع نقص کارت و تمامی مسائل مربوط به آن از طریق اینترنت صورت می گیرد.

سجادی جاغرق گفت: از بهمن ماه سال جاری کلیه فرآیندهای مرکز آزمون اینترنتی می شود و مرکز برای پذیرفته شدگانی که کلاسهایشان به حد نصاب نرسیده جایابی می کند تا ثبت نام و تحصیل آنها دچار وقفه نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها