نگهداری سگ در آپارتمان دردسرساز شد

گروه حوادث: زن میانسالی که با نگهداری یک قلاده سگ در محل زندگی‌اش، آسایش ساکنان یک مجتمع مسکونی را سلب کرده بود، به دادسرا احضار شد. به گزارش «جام‌جم»، روز گذشته 2 مرد به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران مراجعه و از زن همسایه به خاطر مزاحمت شکایت کردند.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۷

یکی از شاکیان در اظهاراتش به بازپرس پورمقدس گفت: چندی قبل، زن میانسالی در مجتمع محل سکونتمان در یکی از محله‌های شمال غرب تهران همسایه ما شد و پس از چند روز مدام صدای پارس سگ از خانه‌اش می‌شنیدیم. ابتدا توجهی نکردیم اما پس از یک هفته، این صداها بیشتر شد و گاه تا نیمه‌های صبح ادامه داشت. وقتی به او اعتراض کردیم، توجهی به حرف‌هایمان نکرد و گفت اشتباه می‌کنیم و صدای شنیده شده متعلق به برنامه‌های تلویزیون بوده است.به دنبال انکار زن همسایه، صداهای شنیده را با ضبط صوت ثبت کردیم و پس از بررسی آن متوجه شدیم او دروغ می‌گوید. شاکی اضافه کرد: برای این که مطمئن‌تر شویم، آش نذری برایش بردیم و متوجه شدیم، در یکی از اتاق‌های خانه‌اش، سگ نگهداری می‌کند که این موضوع، آغاز درگیری ساکنان مجتمع و زن همسایه شد.

به این ترتیب بارها به او اعتراض کردیم، اما توجهی به حرف‌هایمان نکرد و تهدید ما مبنی بر انتقال سگ از آپارتمان هم بی‌نتیجه بود تا این‌که تصمیم گرفتیم از او شکایت کنیم.

پس از شکایت این مرد و همسایه‌اش، پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات در این خصوص آغاز شد و زن همسایه نیز به خاطر ایجاد مزاحمت و نگهداری سگ در خانه‌اش، به دادسرا احضار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها