توشیرو میفونه با سامورایی در تلویزیون

گروه رسانه: فیلم‌های «سامورایی» و «سفر پرماجرا» و سریال «مبارز» برای شبکه‌های مختلف سیما دوبله شد. داستان فیلم سامورایی درباره مردی است که نمی‌داند پدرش کیست و هیچ‌گاه او را ندیده است. او همراه با چند نفر دیگر استخدام می‌شود تا نخست‌وزیر ژاپن را ترور کند. همکارانش او را به خاطر موضوع پدرش سرزنش می‌کنند و...
کد خبر: ۲۹۶۰۰۴

تعدادی از دوبلورهای این فیلم که با سرپرستی علیرضا باشکندی دوبله شده است، عبارتند از: حسین عرفانی (توشیرو میفونه)‌، فریدون اسماعیلی، سیاوش مینویی، اسفندیار مهرتاش، شروین قطعه‌ای، ایرج سنجری، الیزا اورامی، امیر عطرچی، محمد یاراحمدی و سیما رستگاران.فیلم «سفر پرماجرا» داستان پسری به نام نیکول و ماجراهایی است که در اردوی مدرسه برای او پدید می‌آید.مهوش افشاری، ناصر نظامی، کسری کیانی، جواد پزشکیان، تورج نصر و مریم رادپور از جمله گویندگان این اثر هستند.

داستان سریال «مبارز» هم درباره پزشکی است که در یک بیمارستان کار می‌کند. او فوت‌های مشکوک را تایید نمی‌کند و این کار گرفتاری‌هایی را برایش به وجود می‌آورد.این سریال با سرپرستی حمیدرضا آشتیانی‌پور دوبله شده است و تعدادی از گویندگان آن عبارتند از: منوچهر والی‌زاده، مازیار بازیاران، سیامک اطلسی، فریبا شاهین‌مقدم، شهاب عسکری،‌ ناصر احمدی، رضا آفتابی، مهرخ افضلی و مریم بنایی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها