سرهنگ ابراهیم کریمی معاون هماهنگ کننده پلیس مرزبانی نیروی انتظامی گفت: ‌در دو روز گذشته 605 کیلو گرم انواع مواد مخدر و یک میلیون و 700 هزار قرص و آمپول در مرزهای شرقی کشور کشف شد.
کد خبر: ۲۹۴۳۸۶

به گزارش ایرنا ، معاون هماهنگ کننده پلیس مرزبانی نیروی انتظامی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود : ماموران هنگ مرزی تایباد در دو روزگذشته در سه عملیات جداگانه پس از درگیری با اشرار مسلح در مناطق «خطایی» ، «شرشری» و «کنده» پس از به هلاکت رساندن اشرار ، در پاکسازی محل های درگیری ، 572 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود : همچنین ماموران هنگ مرزی میر جاوه روز گذشته در حین گشت و کنترل نوار مرزی از یک دستگاه خودرو ، یک میلیون و 700 هزار قرص و آمپول مخدر به همراه مقادیری ادوات قمار کشف کردند.

به گفته کریمی روز گذشته ماموران هنگ مرزی سرخس نیز در پاسگاه مرزی «ابراهیم خانی» حین گشت و کنترل نوار مرزی با تعدادی از اشرار مسلح در گیر شده و پس از به هلاکت رساندن دو تن ازقاچاقچیان ، در پاکسازی محل درگیری مقدار 33 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و تعداد 100 گوشی تلفن همراه کشف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها