دادستان تهران اعلام کرد:

برخورد جدی با متجاوزان به عنف

عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: برخورد جدی با جرایم مربوط به تجاوز به عنف در دستور جدی دادستانی تهران قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۳۷۹۷

عباس جعفری دولت آبادی در گفتگو با مهر تاکید کرد: سیاست دادستانی تهران برخورد جدی با جرایم اخلاقی و به خصوص جرایم مربوط به تجاوز به عنف است و تاکید شده است چنین پرونده هایی با حساسیت و اهمیت ویژه ای رسیدگی شود و برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.

رئیس دیوان عالی کشور نیز چندی پیش بر رسیدگی سریع به پرونده های تجاوز به عنف تاکید کرده و عنوان داشته بود: پرونده کسانی که آرامش و امنیت جامعه را مورد تهدید می کنند به خصوص تجاوز به عنف و آدم ربایی و شرارت باید خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد و رسانه های گروهی نیز نتیجه را سریع و قاطع اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره حادثه تجاوز سه جوان به زن یک سرایدارگفت : این حادثه تلخ در لواسان رخ داده و باید از سوی رئیس کل دادگستری تهران اطلاع رسانی شود.

دولتی آبادی خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرم باید در دستور کار قرار بگیرد تا علاوه بر فراهم کردن آرامش روانی جامعه و شهروندان درصد اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی افزایش یابد.

 آخرین خبری که بر پایه تجاوز به عنف در روزهای میانی هفته گذشته منتشر شد مربوط به حادثه تجاوز سه جوان به زن یک سرایدار در لواسان بود. تجاوزی که در جلوی چشم مرد خانواده و با تهدید به قتل کودک یکساله این خانواده ستمدیده صورت پذیرفت.

در روز 13 آبان نیز بنا بر اخباری که رسانه ها منتشر کردند 6 فرد شرور زن شوهرداری  را در تهران ربوده و به جاده های اطراف شهر برده و به او تجاوز می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها