سارق حرفه‌ای با برادران همسرش دزدی می کرد

3 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که در ساعات پایانی شب با حمله به مغازه‌‌دارها و ضرب و جرح آنها اقدام به سرقت می‌کردند ، دستگیر شدند و به 28 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۲۹۲۷۰۰

به گزارش «جام‌جم»، از چندی پیش چندین فقره شکایت از سوی صاحبان مغازه‌ها در شعبه 10 بازپرسی دادسرای جنایی مطرح بود که نشان می‌داد 3 سارق خشن در ساعات پایانی شب پس از حضور در مغازه‌ها با قمه و چاقو به صاحبان مغازه‌ها حمله‌ور می‌شوند و اموال آنها را سرقت می‌‌کنند.

با دستور قضایی در ارتباط با این شکایت‌ها موضوع برای پیگیری و تحقیقات به پلیس آگاهی ارجاع شد و در حالی که بررسی در این ارتباط ادامه داشت، این بار 3 مالباخته دیگر که در دام سارقان گرفتار و پس از مقاومت، از سوی آنها با چاقو و قمه مجروح شده بودند، در دادسرای جنایی شکایت‌های تازه‌ای را علیه دزدهای خشن ارائه کردند.

با تحقیق مقدماتی از شاکیان جدید و چهره‌نگاری سارقان، ماموران متوجه شدند این سرقت‌ها از سوی اعضای یک باند 3 نفره صورت می‌گیرد که با یک خودروی پیکان سفیدرنگ در محل‌های سرقت حضور پیدا می‌کنند و پس از سرقت متواری می‌شوند.

سرنخ

حیدری، بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی در ارتباط با پرونده اتهامی 3 مجرم خشنگفت: پس از چهره‌نگاری از متهمان، رد پای یکی از این سارقان در سرقت‌ها مشاهده و مشخص شد این فرد سابقه‌دار پس از محکومیت، از زندان آزاد شده و در اولین اقدام محل سکونت خود را تغییر داده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان پلیس آگاهی محل رفت و آمد این متهم را زیر نظر گرفتند و سرانجام او را در حالی که قصد داشت به منزل یکی از بستگانش برود، دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی ابتدا منکر سرقت شد اما درپی دعوت از مالباختگان، آنها وی را شناسایی و بیان کردند، وی یکی از سارقانی است که با همدستی 2 نفر دیگر به مغازه آنان وارد شده و با ایجاد رعب و وحشت، اقدام به سرقت اموالشان کرده‌اند.

درپی اظهارات مالباختگان، متهم با مشاهده دلایل و مدارک، زبان به اعتراف گشود و گفت: پس از آزادی از زندان با همدستی 2 برادر همسرم، ساعات پایانی شب در نقاط مختلف تهران پرسه می زدیم و از مغازه‌ها سرقت می‌کردیم و در این سرقت‌ها اگر مالباختگان در برابر ما مقاومت می‌کردند، با چاقو و قمه مجروحشان می‌کردیم.

دستگیری 2 همدست متهم

حیدری افزود: درپی اعترافات متهم، دستور قضایی برای دستگیری 2 همدست دیگر وی صادر شد. ماموران پلیس آگاهی با دستگیری آنها و اعتراف به 28 فقره سرقت، پرونده رابه دادسرای جنایی ارسال کردند.

بازپرس جنایی تصریح کرد: با شناسایی 28 مالباخته و اعتراف متهمان، قرار مجرمیت اعضای این باند صادر و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد تا در این باره تصمیم قضایی اتخاذ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها