گروه حوادث: جوان شروری که پس از درگیری با نگهبان یک گاراژ در جنوب تهران وی را به قتل رسانده بود، پس از 17 روز در مخفیگاه خود دستگیر شد. محمد شهریاری، بازپرس ویژه قتل تهران با اشاره به این حادثه به «جام‌جم» گفت: غروب روز 10 مهرماه، حوالی میدان خراسان، عابران مشاهده کردند راننده یک خودرو پس از گشودن در عقب خودروی خود، جسد مردی را در خیابان انداخت و بسرعت متواری شد.
کد خبر: ۲۸۸۵۷۴

بازپرس جنایی افزود: به این ترتیب موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد و ماموران با عزیمت به محل موضوع را به دادسرای جنایی تهران گزارش کردند و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و تلاش برای دستگیری راننده فراری آغاز شد.

شهریاری افزود: پس از دستگیری راننده، وی بیان کرد، فرد فوت‌شده مرد 60 ساله‌ای به نام اسلام و نگهبان یک گاراژ است.

وی افزود: چند ساعت پیش از رها کردن جسد، من که از بستگان مقتول هستم، پس از حضور در گاراژ متوجه شدم او از سوی جوان شروری به نام وحید، به دلیل آن که موتورسیکلت مسروقه به این محل منتقل می‌کرد درگیر شده و وحید نیز با استفاده از گاز اشک‌آور و ضربات مشت و لگد به مرد نگهبان حمله و او را بشدت مجروح کرده است.

راننده افزود: وقتی وضعیت اسلام (مقتول) را مشاهده کردم، قصد داشتم او را به بیمارستان منتقل کنم که در میانه راه متوجه‌شدم جان خود را از دست داده و از ترس، جسدش را در حاشیه خیابان رها کردم و متواری شدم.

دستگیری شرور فراری

بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی افزود: پس از این اظهارات، دستور دستگیری وحید در شعبه 10 پلیس آگاهی تهران صادر شد و ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی و تحقیقات میدانی متوجه شدند وحید یکی از اوباش سابقه‌دار منطقه هاشم‌آباد است که در پرونده خود چندین فقره سابقه کیفری دارد و پس از اطلاع از مرگ نگهبان 60 ساله از محل سکونت خود متواری شده است.

با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران محل کار مادر متهم را شناسایی و صبح دوشنبه، هنگامی که متهم قصد دیدار مادرش را داشت در یک اقدام ضربتی او را دستگیر کردند.

اعتراف به جنایت

متهم پس از دستگیری و انتقال به دادسرای جنایی در اعترافات خود گفت: یک روز پیش از حادثه، یکی از بستگان مقتول با استفاده از تلفن همراه خود از من فیلم گرفته بود. سپس متوجه شدم این فیلم را در اختیار پلیس قرار داده و گفته من یک سارق هستم و اموال دزدی را به گاراژی که اسلام (مقتول) در آنجا کار می‌کند، منتقل می‌کنم. پس از شنیدن این موضوع از یکی از دوستان، بشدت عصبانی شدم و زمانی که در محل کار مقتول حضور پیدا کردم، بر سر این موضوع با یکدیگر مشاجره کردیم. من نیز با استفاده از گاز اشک‌آور به او حمله کردم و با مشت چندین ضربه به صورتش زدم و محل را ترک کردم که پس از چند‌ساعت، اطلاع یافتم جان باخته است.

بازپرس جنایی افزود: پس از این اعترافات، متهم با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات تکمیلی درباره وی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها