جام‌جم: 37 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به تهران آمدند تا مسابقات ملی خودروهای الکتریکی دو سرنشین به دومین سال حیاتش قدم بگذارد. اگر چه مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات روز شنبه در هتل المپیک تهران آغاز گردید، اما مسابقه ملی خودروهای الکتریکی از دیروز آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۸۳۹۸

این مسابقات تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد و طی این مدت گروه‌های حاضر با هم به رقابت می‌پردازند تا برندگان این دوره هم مشخص شود.

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاحیه رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به برگزاری این مسابقات در سال گذشته گفت: سال گذشته اولین دوره برگزاری آن بود که نسبتا موفق نبود، اما امسال با بالا بردن کیفیت ساخت خودروها و دو سرنشین کردن آنها موفقیت‌های زیادی به دست آمده است.دکتر سعید سهراب‌پور افزود: امسال با تلاش انجمن مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های سراسر کشور خودروهای عرضه شده در این مسابقات از کیفیت بسیار بهتری برخوردارند.

وی با اشاره به این که حرکت به سمت خودروهای هیبریدی جزو برنامه‌های بعدی این دانشگاه‌ است، اظهار کرد: خودروهای هیبریدی از تکنولوژی بالایی برخوردار است که از این رو خلاقیت را در پی دارد و ذهن خلاق باعث نوآوری می‌شود و این امر برای کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها