ادامه انتصاب وزیران زن منتفی شد

گروه سیاسی: دستیار ارشد رئیس‌جمهور گفت: تا آنجا که خبر دارم، هیچ وزیر زنی برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، نیرو و تامین اجتماعی که قرار است به مجلس معرفی شوند در نظر گرفته نشده است. به گزارش جام‌جم آنلاین، مجتبی ثمره‌هاشمی در حاشیه مذاکرات خصوصی روسای جمهور ایران و سنگال،‌ در جمع خبرنگاران افزود: معرفی این 3 وزیر به مجلس زمانی است که کار مجلس برای رسیدگی به لایحه هدفمند کردن یارانه‌هابه پایان برسد و هفته بعد از پایان رسیدگی به لایحه یارانه‌ها این سه وزیر معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۸۰۸۱

وی ادامه داد: بذرپاش در میان گزینه‌هایی نیست که قرار است برای وزارت به مجلس معرفی شوند.

وی درخصوص تعیین معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز گفت: معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، یک مسوولیت مشترک با معاون اول رئیس‌جمهور است و درواقع مسوولیت‌ اصلی به آقای رحیمی واگذار شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص تفکیک معاونت حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: این تفکیک در معاونت پارلمانی انجام می‌شود؛ اما درخصوص اسامی افرادی که این سمت‌ها را به عهده می‌گیرند، باید صبر کنید.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور درخصوص دور سوم سفرهای استانی نیز گفت: در دور جدید این سفرها، بخشی از کارهایی که تا به امروز انجام می‌شد، به بخش‌های مختلف یعنی وزرا و معاونان واگذار می‌شود و خود رئیس‌جمهور نیز در کارها مشارکت می‌کند.

وی افزود: البته من نمی‌توانم بگویم که ایشان از ابتدا تا انتها در سفر حضور دارند؛ ولی قبل از سفر کارهای کارشناسی درخصوص آن استان انجام می‌شود و افراد و وزرا در خود استان حضور پیدا می‌کنند و شخص آقای احمدی‌نژاد نیز بیشتر از گذشته با مردم در ارتباط خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها