معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : پرونده ساخت 120 هزار واحد مسکونی روستایی برای دریافت وام تا دو هفته دیگر به بانک های عامل داده می شود.
کد خبر: ۲۸۷۶۸۱

به گزارش واحدمرکزی خبر ، عزیزالله مهدیان با بیان اینکه در برنامه چهارم توسعه سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی ساخته شده است ، گفت : در سال 87 با توجه به کمبود منابع بانکها و دستورالعمل های بانک مرکزی به 120 هزار واحد مسکونی وام پرداخت نشد که در روزهای اخیر با پرداخت وام به این واحدها موافقت شد.

وی با بیان اینکه بهسازی مسکن روستایی از ابتدای دولت نهم آغاز شده است ، گفت: باآغاز بکار دولت دهم و تأکید رئیس جمهور ، دور جدید بهسازی و ساخت و ساز در روستاها نیز آغاز شده است.

مهدیان با اشاره به اینکه وام پرداختی به واحدهای مسکونی روستایی 7 و نیم میلیون تومان است گفت: بهره بانکی این وام 5 درصد است و بر اساس قانون از سال 84 سالانه 15 درصد باید به وام مسکن اضافه می شد که با توجه به کاهش قیمت برخی مصالح ساختمانی ، امسال این مبلغ اضافه نشد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پیشنهاد افزایش وام مسکن روستایی از 7 و نیم میلیون تومان به 8 میلیون و 600 هزار تومان داده شد اما بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار مخالفت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها