پنجمین نمایشگاه برق، الکترونیک، کامپیوتر، ماشین‌های اداری و سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۲۸۶۹۳۴

به گزارش فارس از اردبیل، در آیین گشایش این نمایشگاه که عصر امروز با حضور جمعی از صاحبان شرکت‌ها و موسسات مختلف بخش خصوصی برگزار شد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل اظهار داشت: در نمایشگاه امسال بیش از 40 شرکت داخلی و نمایندگی چند شرکت خارجی حضور دارند.

مهدی خدمتی افزود: در این نمایشگاه از شش استان کشور شامل تهران، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، قم و اردبیل شرکت‌ها و موسسات مختلف حضور دارند و توانمندی‌های خود را در این حوزه به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: همزمان با این نمایشگاه دومین نمایشگاه دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، سیستم‌های صوتی تصویری و صنایع مخابراتی نیز برپا شده است.

خدمتی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از 22 مهر ماه جاری تا 26 این ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از 15 عصر تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی فضای نمایشگاه را 900 مترمربع اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه سعی کردیم از شرکت‌هایی دعوت کنیم تا آخرین تولیدات و محصولات خود را به نمایش بگذارند و موسسه رسانه مهر نیز به عنوان مجری نمایشگاه فعالیت چشمگیری را در روزهای اخیر داشته است.

خدمتی نمایشگاه برق، الکترونیک و کامپیوتر را بیست‌ و ‌یکمین نمایشگاه برپا شده در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: نمایشگاه بعدی ما با عنوان صنعت بازرگانی از 28 مهر تا دوم آبان برپا خواهد بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل با بیان اینکه در شش ماهه دوم سال 10 نمایشگاه دیگر بر پا می‌شود، افزود: به جز دو ماه سرد سال شامل دی و بهمن‌ماه در بقیه فصول قادر به برگزاری نمایشگاه طبق تقویم سالانه هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها