گروه رسانه: جامع‌ترین سایت اینترنتی زیارت توسط اداره کل فرهنگی سازمان صداوسیما با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر، معاون آموزش و پژوهش بعثه مقام معظم رهبری و امینیان، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت و جمعی از مدیران و مسوولان سازمان صداوسیما و سازمان حج و زیارت راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگی سازمان صداوسیما، حسن گروسی، مدیرکل امور فرهنگی سازمان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی اینترنت و استفاده جوانان از آن و در اقدامی شایسته همگام با تکنولوژی و فناوری روز، سایت اینترنتی زائرین راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۲۸۶۸۴۴

مدیرکل فرهنگی رسانه ملی بیان کرد: پس از تجربه موفق راه‌اندازی سایت لبیک توسط رسانه ملی و اقبال عمومی کاربران داخلی و خارجی و به دلیل احساس نیاز و وجود ظرفیت‌های لازم بویژه علاقه و اشتیاق جوانان به امر مهم زیارت، اداره کل فرهنگی اقدام به راه‌اندازی سایت زائرین نمود.

گروسی با معرفی بخش کتابخانه تخصصی در سایت زائرین گفت: در این بخشpdf حدود 1000 کتاب تخصصی و 150 کتاب که به شبهات دینی پرداخته است، وجود دارد و علاوه بر آن صفحه‌ای نیز ویژه تلفن همراه ایجاد شد برای آن دسته از کاربرانی که می‌توانند نرم‌‌افزارهای مذهبی، نرم‌‌افزارهای کاربردی، کلیپ‌های تصویری، تم‌های مذهبی و کتاب الکترونیکی معارفی را در این بخش دانلود کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها