نتایج نهایی پایان دی اعلام می‌شود

اعلام نتایج اولیه رشته‌های نیمه‌متمرکز کنکور

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار اسامی‌ معرفی ‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلی نیمه ‌متمرکز کنکور 88، گفت: نتایج نهایی رشته‌های مختلف نیمه متمرکز پس از انجام مراحل مصاحبه ، معاینه و سایر مراحل گزینش و پس از گزینش علمی نهایی توسط این سازمان تا پایان دی ماه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۸

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با ایسنا ، اسامی‌ معرفی ‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلی نیمه ‌متمرکز دوره‌های‌ روزانه ‌و شبانه‌ دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی ، دانشگاه‌ پیام‌ نور ، مؤسسات‌ غیرانتفاعی‌ و واحدهای بین‌المللی دانشگاهها و مراکز تربیت معلم وابسته به وزارت آموزش و پرورش به‌ منظور شرکت‌ در مراحل ‌مصاحبه ، معاینه‌ ، آزمون‌ علمی‌، عملی و سایر مراحل گزینش‌ در گروههای آزمایشی‌ علوم ‌ریاضی ‌و فنی، علوم ‌تجربی، علوم ‌انسانی و هنر کنکور88 اعلام شد.

وی افزود: داوطلبانی‌ که‌ در هر یک‌ از کد رشته‌های‌ متمرکز انتخابی‌ قبل‌ از کد رشته‌های‌ نیمه‌ متمرکز انتخابی‌ پذیرفته‌ شده‌اند ، برابر ضوابط مندرج‌ در دفترچه ‌راهنمای‌ شماره‌ 2 در ردیف‌ واجدین‌ شرایط رشته‌ و یا رشته‌های‌ نیمه‌ متمرکز قرار نگرفته‌اند.

به گفته معاون سازمان سنجش آموزش ، برابر مصوبه هیأت وزیران و به منظور اخذ هزینه آزمون عملی از معرفی ‌شدگان در زمان اعلام چند برابر ظرفیت، داوطلبان معرفی شده در رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز باید نسبت به واریز مبلغ 33 هزار و 500 ریال بابت هزینه آزمون عملی اقدام و سپس شماره و تاریخ فیش واریزی را حداکثر تا تاریخ مقرر اعلام شده به سازمان اعلام تا نسبت به برنامه‌ریزی حوزه‌های آزمون عملی اقدام مقتضی به عمل آید.

آزمون های عملی غیر قابل تکرار و تمدید است و تحت هیچ شرایطی آزمون عملی به صورت انفرادی برای داوطلبان برگزار نخواهد شد.

داوطلبان باید مبلغ مربوطه را واریز و شماره و تاریخ فیش واریزی را از 20 تا 28 مهر در سایت سازمان به نشانی
www.Sanjesh.org درج کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب محل رشته‌های تحصیلی نیمه ‌متمرکز مجدد معرفی شدگان در این مرحله نیز به ‌صورت اینترنتی است، گفت: داوطلبان ‌باید در نیمه اول آذرماه با مراجعه به سایت ‌اینترنتی سازمان به نشانی www.Sanjesh.org نسبت به تکمیل و ارسال فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

دکتر خدایی با اشاره به نحوه انتخاب محل در این دوره، گفت: به کلیه معرفی‌شدگان چند ‌برابر ‌ظرفیت در زمان آزمون عملی و یا سایر مراحل گزینش، یک جلد دفترچه راهنمای انتخاب محل رشته‌های نیمه متمرکز داده می‌شود که لازم است ابتدا نسبت به انتخاب کد رشته محلهای تحصیلی خود در فرم پیش نویس موجود در آن دفترچه اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش تاکید کرد: کلیه‌ معرفی ‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مصاحبه، معاینه و آزمون علمی و عملی و یا مراحل مختلف‌ گزینش‌ در تاریخ های‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات مراجعه‌ کنند.

بدیهی‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ آزمون عملی به‌ منزله‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌ های‌ ذیربط تلقی‌ خواهد شد و این فرصت قابل تمدید نیست‌ و به ‌هیچ ‌عنوان آزمون های عملی و اختصاصی قابل تمدید و یا تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست.

گفتنی است جزییات و شرایط شرکت در آزمونهای عملی و اسامی پذیرفته‌شدگان در سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org در دسترس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها