حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی:

انتخابات چهره‌ عده‌ای را معرفی کرد

رئیس ‌دفتر مقام معظم رهبری با یادآوری اینکه تاریخ در حال تکرار شدن است، گفت: در فتنه‌های اخیر افرادی ذکر سجود و دعاهایشان، اطراف را پر می‌کرد، صدای راز و نیاز خوارج نهروان نیز به گونه ای بود که عده‌ای را به اشتباه انداخته بود.انتخابات اخیر چهره‌های اصلی عده‌ای را به همگان معرفی کرد.
کد خبر: ۲۸۶۳۳۳

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس‌ دفتر مقام معظم رهبری که صبح امروز دوشنبه در نهمین همایش سراسری روحانیون ارتش سخن می‌گفت، با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان مازندران، استقبال بسیار با شکوه و به یادماندنی مردم را یادآور شد و گفت: با همه سابقه و خاطراتی که از سفرهای مقام معظم رهبری و حضور مردم به یاد داشتیم اما نکته‌های تازه در این سفر به چشم دیدیم.

وی با ذکر مثال‌هایی از پیاده‌روی 40 کیلومتری مردم برای دیدن مقام معظم رهبری یا زنی که با کودک معلول خود از رشت به چالوس آمده بود، نعمت ولایت فقیه را از جمله موهباتی عنوان کرد که باید قدر آن همواره دانسته شود.

محمدی گلپایگانی در ادامه سخنان خود به اهمیت بصیرت در میان نخبگان اشاره کرد و گفت: در فتنه حق و باطل مخلوط می‌شود و باید ابتدا حق را شناخت و بعد اهالی حق را معرفی کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با یادآوری اینکه تاریخ در حال تکرار شدن است، گفت: در فتنه‌های اخیر افرادی ذکر سجود و دعاهایشان اطراف را پر می‌کرد، صدای راز و نیاز خوارج نهروان نیز به گونه ای بود که عده‌ای را به اشتباه انداخته بود.

وی با تاکید بر وظیفه سنگین روحانیون گفت: ما امروز نیاز به عمار‌ها و یاسر‌ها داریم؛ همان‌های که در سخت‌ترین دوران برای شناساندن امیر‌المومنین به مردم روشنگری کردند و وظیفه امروز ما روحانیون نیز تبیین حقایق است.

محمدی گلپایگانی با تاکید بر پرهیز از هر گونه ترس و ملاحظه در معرفی فتنه افزود: اگر تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب در این برهه نبود چیزی از اسلام الا اسم و ظاهر آن نمی‌ماند.

وی یادآور شد: بحث در انتخابات اخیر این نبود که فلانی رئیس‌جمهور شود یا نشود، بلکه اساس نظام را نشانه گرفته بودند و اگر چه این فتنه خسارت‌های فراوانی داشت، اما چهره‌های اصلی عده‌ای را به همگان معرفی کرد و راستگو و دروغ‌گو از هم تفکیک داده شدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان با تاکید بر اینکه روحانیون در نیروهای مسلح نباید وارد دسته‌بندی‌های سیاسی شوند، گفت: اما تبیین اصل حق وظیفه همگان است و همان‌طور که خداوند تاکنون نظام و انقلاب را حفظ کرده ما نیز باید با عمل به وظایف خود، انقلاب را یاری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها