معاون علمی رئیس‌جمهور خبر داد:

برگزاری همایش ملی نخبگان در دهه اول آبان

گروه جامعه: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از برگزاری سومین همایش ملی نخبگان جوان با شرکت بیش از هزار نخبه جوان در ایام ولادت امام رضا (ع) در آبان ماه خبر داد. نسرین سلطانخواه با اشاره به برنامه‌های مصوب بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت در حال اجرا در این معاونت و بنیاد ملی نخبگان، گفت: یکی از برنامه‌هایی که پیش‌رو داریم، برگزاری سومین همایش ملی نخبگان جوان است که در هفته اول آبان با شرکت بیش از هزار نخبه جوان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۵۵۴۶

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 4000 نخبه جوان تحت پوشش ملی بنیاد نخبگان قرارگرفته و از اولویت‌های برنامه بنیاد، گسترش دامنه شناسایی نخبگان ازمیان برجستگان علمی سراسر کشور است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان این‌که همایش نخبگان جوان با دیدار و بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آغاز خواهد شد، افزود: در این همایش مسوولان عالی اجرایی و قانونگذاری کشور حضور خواهند داشت. وی درخصوص اهداف این همایش به فارس، گفت: تکریم نخبگان جوان، ارائه دستاوردهای برجسته علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری ناشی از حمایت‌های بنیاد از نخبگان، همکاری با قوه مقننه و هم‌اندیشی نخبگان جوان علمی کشور در ارائه راهکارهای اصلاح الگوی مصرف از جمله مهم‌ترین اهداف همایش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها