سرپرست باشگاه پرسپولیس:

این برد را به نام انصاریفرد بنویسید

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی پرگل این تیم برابر مقاومت سپاسی گفت: این پیروزی ماحصل مدیریت آقای انصاریفرد بود و نباید به حساب من نوشته شود.
کد خبر: ۲۸۵۲۱۵

به گزارش مهر ، سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی 4 بر 2 عصر سه شنبه پرسپولیس برابر مقاومت سپاسی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: این پیروزی نباید به نام من نوشته شود چرا که آنرا متعلق به آقای انصاریفرد می دانم.

وی در مورد استقبال کم هواداران از بازی با مقاومت گفت: باید پذیرفت که هواداران سرمایه های معنوی پرسپولیس هستند و در جایی که این باشگاه هیچ سرمایه مادی ندارد ، ناز این هواداران خریدار دارد و بنده از همه آنها می خواهم که از هفته آینده به ورزشگاه بیایند و تیم را تنها نگذارند.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که آیا کرانچار در پرسپولیس خواهد ماند یا برکنار می شود ، گفت: در صحبتی که با این سرمربی داشتم به وی تاکید کردم که برای تصمیم گیری در مورد همکاری اش با باشگاه، عملکرد او را بررسی خواهم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که حداقل تغییرات را در پرسپولیس داشته باشیم و هر جا که احساس کنیم پرسپولیس متضرر می شود ، تغییراتی اعمال خواهیم کرد.از هواداران پرسپولیس می خواهم که به ورزشگاه برگردند و با بازیکنان قهر نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها