انتقاد از تعیین نشدن وزیر آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی

وضعیت آموزش و پرورش معلق و سردرگم

گروه جامعه: نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره عدم تعیین وزیر آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: دل ما برای این وضعیت معلق و سردرگم آموزش و پرورش می‌سوزد و این خیلی بد است که در آستانه سال تحصیلی این وزارتخانه کار خود را با یک سرپرست آغاز کند.
کد خبر: ۲۸۲۰۴۶

اسدالله عباسی در گفتگو با مهر، با بیان این مطلب افزود: به هرحال وزیر معرفی شده رای نیاورد و باید منتظر بازگشایی مجلس و معرفی وزیران جدید از سوی دکتر احمدی‌نژاد برای رای اعتماد باشیم اما به صورت کلی این اصلا خوب نیست که آموزش و پرورش هرچند وقت یک بار بدون وزیر بماند و با حضور سرپرست اداره شود.این سخنان عباسی در حالی است که وزارت آموزش و پرورش طی 4 سال اخیر با 2 وزیر و یک سرپرست اداره شده و عمر کاری تمام وزرای آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بجز محمدعلی نجفی، وزیر آموزش و پرورش دولت هاشمی رفسنجانی بیش از 2 سال نبوده است.عباسی در پاسخ به این سوال که آیا امکان معرفی گزینه جدیدی برای وزارت آموزش و پرورش از سوی احمدی‌نژاد وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون که صحبت‌ها درباره خانم آلیا بوده و ما از تصمیم جدید رئیس‌جمهور بی‌اطلاع هستیم.

نماینده مردم رودسر و املش درباره این‌که آیا پیشنهاد وزارت در آموزش و پرورش به وی نیز داده شده، گفت: بله، دکتر احمدی‌نژاد به بنده نیز پیشنهاد وزارت در آموزش و پرورش را دادند که من آن را جدی نگرفتم، چرا که معتقدم حضورم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای نظام آموزشی کشور به عنوان قانونگذار مفیدتر و موثرتر خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این‌که آیا امکان معرفی شما به عنوان وزیر آموزش و پرورش در صورت مطرح نشدن دوباره آلیا از سوی دکتر احمدی‌نژاد یا عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس وجود دارد، گفت: استراتژی آقای احمدی‌نژاد فعلا روی زن بودن وزیر آموزش و پرورش است و نمی‌توان با قاطعیت در این باره سخن گفت.

شرایط سرویس ویژه مدارس اعلام شد

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا داشتن معاینه فنی، برچسب ویژه و تأییدیه سازمان تاکسیرانی را برای سرویس مدارس الزامی اعلام کرد.

سرهنگ محسن مهرایی اظهار کرد: سرویس مدارس باید مورد تأیید سازمان تاکسیرانی باشد و افراد در قالب حقیقی و حقوقی می‌توانند به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند. وی تأکید کرد: احراز صلاحیت انفرادی توسط مراجع ذی‌ربط، معاینه فنی خودرو و نصب برچسب ویژه سرویس مدارس که توسط سازمان تاکسیرانی ارائه می‌شود، از شرایط سرویس مدارس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها