اهواز - خبرنگار جام‌جم: در 5 ماه اول سال‌ میزان انرژی برق تحویلی به شهر اهواز نه‌تنها هیچ‌گونه رشدی نداشته بلکه 7 درصد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش مواجه شده است. به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز به طور طبیعی سالانه حدود 5/5 درصد به میزان انرژی تحویلی به برق اهواز افزوده می‌شود تا پاسخگوی رشد فروش انرژی شود. حضرتی گفت: همکاری شهروندان، ‌اصناف و ادارات اهواز و همچنین جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در نقاط حاشیه شهر و جایگزینی اشتراک قانونی بسیار کارساز بوده است.
کد خبر: ۲۷۹۴۸۰

حضرتی ادامه داد: توزیع لامپ کم‌مصرف در سطح شهر اهواز و گرایش اصناف به حذف لامپ‌های پرمصرف و استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف از عوامل موثر دیگر در کاهش این میزان بوده است.

وی در پایان افزود: در حالی که فروش اشتراک در 5 ماهه سال‌جاری معادل 9/6 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش پیدا کرده، کاهش انرژی تحویلی تا حد 7 درصد نشان از همراهی و تعهد مردم اهواز در پیوستن به حرکت مردم و مسوولان به سوی اصلاح الگوی مصرف می‌باشد.شهروندان اهواز همزمان با وقوع پدیده خشکسالی و کاهش منابع آبی اقدام به صرفه‌جویی در مصرف برق و آب خود کردند؛ به طوری که خوزستانی‌ها در میزان صرفه‌جویی برق رتبه اول کشوری را کسب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها