با حضور در دادگاه خانواده

زن:3سال است که از شوهرم بی خبرم

زن میانسالی با حضور در دادگاه خانواده با بیان این که شوهرم 3 سال است که مرا رها کرده، از قاضی خواست شوهرش را به خانه بازگرداند.
کد خبر: ۲۷۸۹۲۸

به گزارش فارس ، ‌زن میانسالی با مراجعه به شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده از قاضی عموزادی خواست شوهرش را راضی به برگشتن به خانه کند.

این زن در تشریح مشکلش به قاضی گفت: شوهرم 3 سال است که من و فرزندانم را رها کرده و دیگر به خانه برنگشته ‌و به بهانه نگهداری از مادر مریضش به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته است.

وی با بیان این که 3 سال در حال رفت‌وآمد به این دادگاه هستم ، افزود: من بیماری قلبی دارم و در این مدت شوهرم نه ‌تنها هزینه درمان مرا نداده است، بلکه به 3 پسر خود که دانشجو هستند نیز رسیدگی نمی‌کند.

قاضی به زن پیشنهاد داد که برای رفع مشکل موجود، مادر شوهر خود را به تهران بیاورد و در کنار عروسش زندگی کند که زن در جواب قاضی گفت: شوهرم نگهداری از مادر مریضش را بهانه کرده است، چون در زمان حضورش در شمال با زنان متعددی ازدواج موقت کرده است. در ضمن ‌من خودم بیماری قلبی دارم و قادر به نگهداری از مادر شوهرم نیستم.

این زن با بیان این که برای من و شوهرم که سال‌های زیادی با هم زندگی کرده‌ایم، زشت است که درخواست طلاق دهیم، به قاضی گفت: فقط می‌خواهم که او به زندگی برگردد و به زندگی من و فرزندانمان رسیدگی کند.

قاضی درباره دارایی‌های مرد از زن سؤال کرد که زن به قاضی گفت: شوهرم در شمال کشور خانه‌های متعددی دارد ولی آن را انکار می‌کند و من هم مدرکی برای اثبات این ادعا ندارم ولی یک خودرو سواری دارد که سند آن به نام خودش است.

قاضی عموزادی پس از شنیدن اظهارات این زن مسن ، دستور توقیف خودروی شوهر را صادر کرد تا در جلسه بعدی با حضور مرد در دادگاه به پرونده آن‌ها رسیدگی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها