گروه جامعه: سرپرست کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها در نهم مهر ماه خبر داد. حسین انواری درباره اقدامات کمیته امداد گفت: برای جلب نظر ایرانیان خارج از کشور در امر خدمت‌رسانی به محرومان، هر شب برنامه‌ای زنده از شبکه جام‌جم پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۳۸۹

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته اکرام و نیکوکاری، خاطرنشان کرد: در این هفته نیازمندان و ایتام در مراسم افطاری در مناطق مختلف کشور مهمان کمیته امداد خواهند بود. همچنین در مراسمی به نام مفتاح‌الجنه مسوولان و خیرین هر استان با خانواده‌های تحت حمایت بخصوص ایتام دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز قدس و جمع‌آوری فطریه در روز عید سعید فطر خاطرنشان کرد: جشن عید فطر امسال همراه با جشن گلریزان برای کمک به زندانیان نیازمند برگزار می‌شود.

طرح سفره‌های آسمانی در 15 استان کشور اجرا می‌شود

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین گفت: طرح سفره‌های آسمانی در ایام ماه مبارک رمضان در 15 استان کشور به اجرا درمی‌آید.

وی اظهار کرد: این‌ کمیته با اجرای برنامه‌های سفره‌های آسمانی در تلاش است کارآفرینان برتر، استعدادهای درخشان و خیرین نیکوکار را معرفی کند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه رمضان در سراسر کشور، گفت: برپایی جشن رمضان و بازارچه خوداشتغالی مددجویان در محل دائمی نمایشگاه‌ها، از شاخص‌ترین فعالیت‌های این نهاد خدمتگزار در ماه مهمانی پروردگار است.

وی گفت: ‌هفته تکریم از ایتام نیز در پیش است و قرار است مسوولان و خیرین دیدارهایی را با خانواده‌های آنان در جهت حمایت و مساعدت‌های بیشتر، انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها