تبریز - خبرنگار جام‌جم: بالاخره استان آذربایجان شرقی در دو ماهه نخست فصل تابستان به عنوان دومین استان پر گردشگر کشور معرفی شد. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: مایه خوشحالی است که تلاش‌های تمام افراد فعال در زمینه گردشگری در استان به ثمر نشسته و امروز می‌بینیم پس از استان خراسان رضوی، استان آذربایجان شرقی بیشترین ورودی گردشگر را در کشور داشته است.
کد خبر: ۲۷۷۳۳۱

نورالدین پورموسی افزود: معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و طبیعی استان و سایر توانمندی‌های منطقه، در کنار تجهیز اماکن موجود و ساخت زیرساخت‌های لازم در این زمینه، باعث شده روزبه‌روز بر تعداد گردشگران استان آذربایجان شرقی افزوده شود.

وی گفت: چاپ بیش از 500 هزار نسخه کتابچه، بروشور و نقشه برای استفاده گردشگران و حضور بیش از 120 راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی و دیدنی استان باعث شد تا بازدیدکنندگان این اماکن با رضایت خاطر به محل سکونت خود بازگردند و مبلغ زیبایی‌های آذربایجان باشند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: بررسی دفاتر نظرات مردمی در ابنیه تاریخی از جمله خانه حیدرزاده، نشاندهنده رضایت گردشگران از راهنمایی افراد فعال در زمینه اطلاع‌رسانی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها