گروه حوادث: بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 19 تهران اعلام کرد به دنبال شکایت همسایه‌های پیرزنی که تعدادی گربه در آپارتمانش نگهداری می‌کند، دستور جمع‌آوری و انتقال این گربه‌ها صادر شد. ابوالحسن رضایی دراین‌باره به ایسنا گفت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به دادسرا از پیرزن 80 ساله‌ای که با نگهداری بیش از 30 گربه در داخل آپارتمانش بهداشت عمومی را به مخاطره انداخته بود، شکایت کردند.
کد خبر: ۲۷۷۲۵۷

وی اتهام این پیرزن 80 ساله را تهدید علیه بهداشت عمومی خواند و گفت: با بررسی این پرونده دستور داده شد شهرداری با هماهنگی محیط زیست و نیروی انتظامی این گربه‌ها را جمع‌آوری و به محل امن دیگری منتقل کنند.

بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 19 تهران با بیان این‌که احتمالا این پیرزن 80 ساله بیمار روانی است، گفت: از آنجا که فرزندان این پیرزن 80 ساله او را ترک کرده بودند، گویا در نبود بچه‌هایش از این گربه‌ها نگهداری می‌کرد.

رضایی با تاکید بر این‌که تحقیقات تکمیلی این پرونده در شعبه ششم دادسرای ناحیه 19 تهران ادامه دارد، گفت: بعد از خروج حدود 30 گربه از این واحد آپارتمانی توسط شهرداری و نیروی انتظامی، همسایه‌ها باز هم شکایت کردند چند گربه دیگر نیز در این آپارتمان موجود است که مجددا دستور انتقال آنها داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها