شرور سابقه‌داری که پیش از این عنوان می‌شد پلیس او را به دلایل سیاسی بازداشت کرده است، بار دیگر به اتهام شرارت و قمه‌کشی دستگیر شد.
کد خبر: ۲۷۶۳۶۷

سرهنگ سیدجعفری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به این موضوع گفت: در طرح امنیت اجتماعی که بخشی از آن مربوط به جمع‌آوری اراذل و اوباش و برخورد با آنها بود، ماموران با شکایت‌‌های مردمی متوجه شدند یک شرور خطرناک به نام میثم که از اوباش شرق تهران است، به صورت گسترده برای مردم بخصوص بانوان ایجاد مزاحمت می‌کند که پس از تهیه مستندات و گزارش به مقام قضایی دستور دستگیری متهم شرور صادر شد.

رئیس پایگاه چهارم افزود: با دستگیری این متهم در مرحله طرح امنیت اجتماعی مردم از اقدام پلیس قدردانی و دستگیری او را موجب امنیت و آسایش ساکنان شرق تهران قلمداد کردند.

سرهنگ جعفری افزود: پس از دستگیری متهم، مادر وی در تماس با رسانه‌های معاند و شبکه‌های ماهواره‌ای، اعلام کرد که فرزند وی فعال سیاسی و دانشجوست.

پس از مدتی بازداشت، این متهم با ارائه تعهد آزاد شد اما بار دیگر شرارت‌های خود را از سر گرفت و مشخص شد وی اقدام به فروش مواد مخدر، تخریب اموال عمومی و قدرت‌نمایی با قمه و قداره می‌کند که با جمع‌آوری دلایل و مستندات این متهم با چندین فقره شکایت مردمی دستگیر و بار دیگر تحقیق از وی آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها