با تلاش مرکز فوریتهای پلیسی 110

باند سرقت لوازم خودرو متلاشی شد

باند 3 نفره سرقت لوازم داخل خودرو با تلاش قاضی پرونده و مأموران پلیس متلاشی شد.
کد خبر: ۲۷۴۷۱۸

به گزارش فارس ، عصر روز 25 تیر امسال مأموران مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ از طریق تماس یک مرد جوان از وقوع یک سرقت لوازم داخل خودرو با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند سارق یا سارقان شیشه یک خودروی پژو را شکسته و سپس سیستم پخش آن را در مدت زمان کوتاهی ربوده‌اند و از صحنه متواری شده‌اند.

تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مشخص شد سارقان در صحنه وقوع سرقت یک گوشی تلفن همراه را جا گذاشته‌اند که همین امر باعث شد تا مأموران به سرنخ خوبی از هویت سارقان دست پیدا کنند.

سلیمانی فرد ، دادیار شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: بررسی شماره‌های داخل گوشی تلفن همراه هویت یکی از سارقان به نام محمد 22 ساله را برای مأموران مشخص کرد.

وی افزود: سرانجام این فرد در تاریخ 6 مرداد امسال در مخفیگاهش واقع در جنوب غرب تهران دستگیر شد اما در بازجویی‌ها منکر هرگونه اعترافی شد تا اینکه مأموران در محل اختفای وی موفق به کشف چند تکه از لوازم داخل خودروی سرقتی شدند. این فرد سرانجام اعتراف کرد به همراهی 2 نفر دیگر از دوستانش دست به سرقت لوازم داخل خودرو زده و به این ترتیب 2 متهم دیگر به نام‌های جواد و مسعود به ترتیب 19 و 2 ساله دستگیر شدند.

دادیار شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: این افراد به بیش از 120 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند و به این ترتیب باند سرقت لوازم داخل خودرو متلاشی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها