متهم به قتل 4 زن اعتراف کرده است

قتلهای زنجیره‌ای؛ این بار در مهاباد

قتلهای زنجیره ای تاکنون در شهرهای بزرگ کشور رخ داده و شهرهایی مانند تهران، مشهد ، کرج، آبادان و آخرین بار، قزوین به عنوان محل وقوع چنین جنایاتی مطرح شده است اما به نظر می رسد دامنه اینگونه قتلها به شهرهای کوچک نیز سرایت کرده و پس از ماهشهر، اکنون از " مهاباد" شهری در استان آذربایجان غربی به عنوان کانون تازه ترین قتلهای زنجیره ای زنان سخن به میان می رود.
کد خبر: ۲۶۹۸۹۲

سرهنگ علی ولی پور جانشین فرمانده انتظامی مهاباد امروز یکشنبه در همین راستا از دستگیری عامل قتلهای زنجیره ای زنان در این شهرستان خبر داد که با همدستی فردی دیگر تاکنون چهار زن را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی در گفت وگو با ایرنا، انگیزه این قتل ها را سرقت طلا و جواهر زنان عنوان کرد و گفت: قاتل، زنانی را که دارای زیور آلات طلا و جواهر بودند، شناسایی می کرد و به انحای مختلف آنان را به دام می انداخت.

وی افزود: قاتل پس از گرفتار کردن زنان، آنان را می کشت و زیور آلاتشان را سرقت می کرد.

به گفته سرهنگ ولی پور، قربانیان این قاتل زنجیره ای، زنانی در سنین مختلف هستند و او تاکنون به قتل یک دختر 17 ساله و سه زن 60، 63 و 79 ساله اعتراف کرده  است.

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد افزود: این قاتل و همدستش با تلاش تیم ویژه متشکل از کارآگاهان آگاهی مهاباد و پس از انجام یکسری عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها