20 کشته، 31 زخمی در 2 تصادف جاده‌ای

گروه حوادث: برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی پراید منجر به کشته شدن 10 نفر و زخمی شدن 29 سرنشین دیگر شد. دکتر منتظر خراسانی، مسوول اتاق بحران مرکز مدیریت حوادث غیرمترقبه و فوریت‌های پزشکی در گفتگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: وقوع یک فقره تصادف اتوبوس با یک دستگاه خودروی پراید در ساعت 04/9 روز گذشته در مسیر 70 کیلومتری مشهد نیشابور به اورژانس گزارش شد که اولین آمبولانس اعزامی 2 دقیقه پس از دریافت گزارش در محل مورد نظر حاضر شد.
کد خبر: ۲۶۷۲۸۹

وی با بیان این‌که به دلیل زیاد بودن تعداد حادثه‌دیدگان2 دستگاه بالگرد امداد از دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی و هلال احمر به منطقه اعزام شد، اظهار کرد: امدادگران به همراه 4 دستگاه آمبولانس 29 مجروح این حادثه را به بیمارستان‌های شهید کامیاب و شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل کردند.

خراسانی تصریح کرد: بر اثر این حادثه 10 نفر جان خود را از دست دادند.

حادثه دوم

فرمانده پلیس‌راه فارس گفت: برخورد 2 دستگاه خودرو در جاده مرودشت 10 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ احمد احمدی در این خصوص افزود: در پی اعلام پلیس مبنی بر وقوع تصادف در محور قدیم مرودشت به سعادت‌شهر  رو به روی تخت جمشید  ماموران پلیس‌راه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه سواری آردی که هر یک از خودروها 6 سرنشین داشتند، تصادف کرده‌ است که هر دو راننده و 2 سرنشین از خودروها (مجموعا 4 نفر) در دم فوت کردند و 8 نفر از سرنشینان نیز شدیدا مجروح و به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: 6 نفر از مجروحان اعزام شده به بیمارستان نیز فوت ‌کردند که در مجموع این تصادف 10 کشته در پی داشته است و حال 2 مجروح دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها