گروه رسانه: تله فیلم خونبها با نام قبلی «نام‌ونشان» به کارگردانی مهرداد پوراحمد که در گروه فیلم و سریال شبکه تهران ساخته شده است، جمعه 26 تیرماه پخش می‌شود. موضوع این تله فیلم، اجتماعی است و به مدت 90 دقیقه روایتگر قصه جوانی است به نام ناصر روزبهانی، او سال‌ها در آلمان زندگی کرده و هنوز هم کار و زندگی‌اش در آلمان است. وی چند سال با همسر آلمانی‌اش زندگی کرده، اما چون ناصر بچه دار نمی‌شده و حاضر نبوده به پیشنهاد همسرش، بچه‌ای از پرورشگاه بیاورند، از یکدیگر جدا شده‌اند. ناصر به خانواده‌اش در ایران سپرده است که همسر مناسبی برای او انتخاب کنند و برای این که کاملاً عدالت را رعایت کرده باشد، زنی می‌خواهد که مانند خودش ازدواج قبلی داشته باشد و بچه‌دار نشود. فیلم از شب عروسی ناصر شروع می‌شود. چند جوان شرور در یک اتومبیل مزاحم آنها می‌شوند و خشم ناصر را برمی‌انگیزند و در نهایت باعث تصادف ماشین عروس و داماد با یک تاکسی می‌شوند. مسافر تاکسی زنی تنها و حامله است که به مقصد بیمارستان و زایمان سوار تاکسی شده است. زن باردار در بیمارستان می‌میرد ولی نوزادش سالم می‌ماند. ناصر زندانی می‌شود و با ضمانت برادر بزرگش منصور موقتا آزاد می‌شود و...
کد خبر: ۲۶۵۸۴۲

تهیه‌کننده کار داریوش بابائیان است و فیلمنامه‌اش را سعید فرهادی نوشته است. بازیگران کار هم علی اوسیوند، امیرمحمد زند، معصومه میرحسینی و کریم اکبری مبارکه هستند.

فیلم‌های تابستانی

فیلم‌های دست‌های آلوده، نیش، کمال‌الملک، قتل آنلاین و زیر نور ماه این هفته ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نیش» فردا 22 تیر ماه ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم را همایون اسعدیان سال 73 بر مبنای فیلمنامه حسین فرحبخش و رضا اسماعیلی ساخت و در خلاصه داستان آن آمده است: همسر و فرزند خردسال یک سروان نیروی انتظامی‌که افسر تجسس است و باعث اعدام یک قاچاقچی شده، جلوی چشمان او سوار بر خودرو بین دو تریلی می‌مانند...

در این فیلم جمشید ‌هاشم‌پور، ابوالفضل پورعرب، غلامحسین لطفی، حسن رضایی، ثریا حکمت، احمد قدکچیان، رضا کرم‌رضایی و کاظم هژیرآزاد بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کمال‌الملک» هم سه‌شنبه 23‌تیرماه ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم را زنده‌یاد علی حاتمی ‌ساخت و داستان آن درباره محمد غفاری ملقب به کمال‌الملک است که در دربار ناصرالدین‌شاه قاجار مشغول نقاشی است. جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز، در این فیلم بازی کرده‌اند.فیلم سینمایی «قتل‌ آنلاین» چهارشنبه 24 تیرماه ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم را مسعود آب‌پرور سال 1384 بر مبنای فیلمنامه نادر وحید ساخته و داستان آن درباره شهاب و لیلاست که در شب عروسی‌شان یکی از دوستان اینترنتی آنها کشته می‌شود.

در فیلم 90 دقیقه‌ای «قتل‌ آنلاین» جمشید‌ هاشم‌پور، سیدشهاب حسینی، حمید گودرزی، الناز شاکردوست و شهره سلطانی بازی کرده‌اند.

تکرار (سینما پنج) فیلم «بدفرجام» پنجشنبه 25تیرماه ساعت یک بامداد پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «زیر نور ماه» هم روز جمعه 26‌تیرماه ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. «زیر نور ماه» را رضا میرکریمی سال 1379 در ژانر اجتماعی و مذهبی بر مبنای فیلمنامه خودش ساخت و داستان آن درباره سیدحسن طلبه جوانی است که در شرف ملبس شدن است.

در این فیلم 92 دقیقه‌ای حسین پرستار، حامد رجبعلی، مهران رجبی، علی بکانیان، محمود نظرعلیان و اصغر حیدری بازی می‌کنند.

انیمیشن‌های تماشاخانه

انیمیش‌های مت میلیونر، بچه‌های نفت، کیمیاگر، استوارت 2 و پینوکیو این هفته در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

انیمیشن سینمایی «مت میلیونر» یکشنبه 21 تیر روی آنتن شبکه تهران می‌رود.«بچه‌های نفت» دوشنبه 22 تیرماه پخش می‌شود، بچه‌های نفت تلاش خانواده‌ای را برای تامین معاش در غیاب پدر خانواده به تصویر می‌کشد، پسر11ساله خانواده در برابر ظلمی‌که خانواده و خواهرش را تهدید می‌کند، ایستادگی می‌کند.«کیمیاگر» سه‌شنبه 23 تیر از شبکه تهران پخش می‌شود. داستان انیمیشن «کیمیاگر» درباره پسری به نام آرن است، او پس از مردن پدرش، شمشیر او را برداشته، آواره بیابان‌ها می‌شود و مورد حمله گرگ‌ها قرار می‌گیرد، اما کیمیاگری به نام شاهین او را نجات می‌دهد وهمراه خود به سفر می‌برد.انیمیشن «استوارت 2» چهارشنبه 24 تیر روی آنتن شبکه تهران می‌رود. استوارت موش سفیدی است که درست مثل آدم‌ها لباس می‌پوشد. این داستان درباره خانواده‌ای است که بچه دوم آنها موش است، موش بودن فرزند خانواده هم خوب است و هم بد.... انیمیشن «پینوکیو» پنجشنبه 25 تیر از شبکه تهران پخش می‌شود. پینوکیویی که این بار پدر ژپتو می‌سازد، دیگر چوبی نیست، بلکه یک رباط تمام عیار و پیشرفته است و در دنیایی زندگی می‌کند که کاملا متفاوت از پینوکیوی چوبی است و...... انیمیشن «پینوکیو» جمعه 26 تیر ماه تکرار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها