400 محله‌ تهران مستند می‌شود

گروه رسانه: مدیر شبکه تهران برنامه امسال این شبکه را شکستن قالب کلیشه‌ای مستندها دانست و از تهیه مستندهایی درباره 400 محله تهران و شهدای دفاع مقدس و مشخص نبودن پخش مجموعه تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۴۳۴

مجید رجبی‌معمار، مدیر شبکه تهران درباره تولید برنامه‌های گفتگومحور جذاب در این شبکه به مهر گفت: تهیه برنامه‌های گفتگومحور زنده که خیلی صریح به مسائل اجتماعی و فرهنگی بپردازد در دستور کار برنامه‌های امسال شبکه تهران قرار دارد. البته در این باره، برنامه‌ای برای فصل تابستان نداریم، اما تلاش می‌کنیم یک برنامه گفتگو محور برای شب‌های بلند فصل پاییز تهیه کنیم.وی درباره جلسه اخیر معاون سیما با مدیران شبکه برای ساماندهی تولید مستندها در شبکه‌ها افزود: پخش مستندهای تامین برنامه‌ خارجی از جمله مستند 5 تا پایان سال ادامه دارد، چون طبق نظرسنجی‌ها این نوع مستندها بینندگان زیادی دارد. تهیه مستندهای تولیدی با توجه به ماموریت شبکه تهران که شبکه‌ای شهروندی و اجتماعی است، ضرورت دارد و به همین دلیل مستندهایی با این محوریت تهیه می‌شود.مدیر شبکه تهران ادامه داد: یکی دیگر از مسائل جدی در تهران، توسعه آپارتمان‌نشینی است که متاسفانه هنوز در این باره فرهنگ‌سازی نشده است. در این باره، شبکه تهران سعی دارد برنامه‌های جذاب تهیه و پخش کند.

رجبی‌معمار یکی دیگر از برنامه‌های شبکه تهران را ساخت مستندهایی با محوریت شهدای دفاع مقدس و ایثارگران برشمرد و گفت: در این زمینه قصد داریم مستندهای جذابی تهیه کنیم. حدود 400 محله در تهران داریم که می‌خواهیم مستندهایی درباره هر یک از این محلات تهیه کنیم و این طرح را با مشارکت سازمان فرهنگی و معاونت اجتماعی شهرداری تولید می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها