ملیسا فلمینگ ، سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی ، امکان صدور قطعنامه ای جداگانه درباره جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.
کد خبر: ۲۵۳۸۲
به گزارش روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو، وی گفت : بیانیه آژانس بین المللی انرژی اتمی نشاندهنده موضع 35کشور عضو آن و به معنای ادامه کار بازرسان در ایران است . به گفته وی ، قرار است در ماه سپتامبر (شهریور ماه) نیز گزارشی درباره برنامه هسته ای ایران ارائه شود.

تاکید روسیه بر تداوم همکاری هسته ای با ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: با توجه به واکنش متوازن آژانس بین المللی انرژی اتمی به برنامه های هسته ای ایران ، مسکو به همکاری با برنامه های هسته ای صلح آمیز ایران ادامه می دهد. به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از اینترفاکس ، الکساندر یاکاونکو با تاکید بر این که آژانس بین المللی انرژی اتمی ایراد چندانی به برنامه های هسته ای ایران نگرفته است ، خاطرنشان کرد: مسکو طرفدار شفاف بودن برنامه هسته ای ایران و امضای پروتکل تکمیلی آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

مشاور وزارت خارجه امریکا : امریکا ، حمله
به تاسیسات اتمی ایران را حق خود می داند!

روزنامه عرب زبان الحیات به نقل از جان بولتن ، مشاور وزارت خارجه امریکا نوشت : امریکا حق حمله به تاسیسات اتمی ایران را با هدف جلوگیری از توسعه سلاحهای اتمی این کشور، برای خود حفظ خواهد کرد. الحیات افزود: جورج بوش بارها حمله نظامی به ایران را مردود شمرده و حتی گفته است که ما اصولا به چنین کاری فکر نمی کنیم . جان بولتن توضیح نداد امریکا این حق را بر چه اساسی برای خود قائل شده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها