گروه اقتصاد: رئیس سندیکای جایگاهداران سراسر کشور گفت: کاهش سهمیه‌های بنزین موجب کاهش درآمد جایگاهداران می‌شود که این موضوع ممکن است به تعطیل شدن برخی جایگاه‌ها منجر شود. بیژن حاج‌محمدرضا در گفتگو با مهر، در ارتباط با عرضه گازوئیل از طریق کارت هوشمند در جایگاه‌های بنزین گفت: هم‌اکنون عرضه کارتی گازوئیل موجب کاهش مصرف این فرآورده نفتی در کشور شده است.
کد خبر: ۲۵۳۴۲۳

رئیس سندیکای جایگاهداران سراسر کشور در ادامه با تاکید بر این ‌که کاهش سهمیه‌های بنزین موجب زیان جایگاهداران خواهد شد، بیان کرد: این موضوع موجب افت فروش و درآمد جایگاهداران خواهد شد که حتی ممکن است به تعطیلی برخی جایگاه‌ها منجر شود.

وی با یادآوری این موضوع که در این زمینه، براساس توافق‌های قبلی صورت گرفته باید شرکت ملی پالایش و پخش، مابه‌التفاوت افت فروش را به جایگاهداران پرداخت کند، اظهار کرد: این پرداخت براساس معیارهای پیش از سهمیه‌بندی بنزین محاسبه و اعمال می‌شود.

حاج‌محمدرضا با اشاره به کاهش زمان سوختگیری خودروها در جایگاه‌های بنزین کلانشهرهای کشور و بویژه شهر تهران یادآور شد: یکی از دلایل کاهش صف‌ها در جایگاه‌ها، تقلیل سهمیه‌های بنزین به 100 لیتر در 3 ماهه نخست امسال بوده، ضمن آن که وزارت نفت هم اقدامات مطلوبی در تجهیز جایگاه‌های موجود و ساخت جایگاه‌های جدید بنزین انجام داده است.رئیس سندیکای جایگاهداران سراسر کشور درباره میزان استقبال مردم از بنزین آزاد گفت: هم‌اکنون مردم از عرضه بنزین آزاد در جایگاه‌ها، هیچ استقبالی نکرده‌اند و فروش بنزین آزاد در سال جاری کاهش پیدا کرده است.

وی در پایان از اجرای طرح سامانه پرداخت الکترونیک در برخی جایگاه‌های بنزین در تهران خبر داد و افزود: این طرح براساس توافق صورت گرفته میان بانک ملت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها