در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
زمان ارزانی میوه مشخص نیست
در همین حال ، معاون بازرسی بازرگانی استان تهران میگوید: قیمت میوه تابعی از عرضه و تقاضاست و دولت هیچ نقشی در قیمتگذاری آن ندارد.
یدالله صادقی در گفتگو با ایرنا، این موضوع را نیز یادآور شد که دستورالعمل نرخگذاری میوه با توجه به قیمت میادین عمدهفروش هر شهر و به وسیله عرضه و تقاضا تعیین میشود.
وی تصریح کرد: بازرسان وزارت بازرگانی با استناد به کشف قیمت میوه در میادین مرکزی میوه و ترهبار و احتساب سود براساس ضوابط، نحوه توزیع و قیمت را کنترل میکنند.
این مقام مسوول در وزارت بازرگانی میافزاید: برای قیمتگذاری میوه، اصل کشاورز و حقالعمل کار است و در برابر تقاضای بازار به عنوان قیمتگذاری، کنترل بعدی صورت میگیرد.صادقی تصریح میکند: میوه دولتی نیست و محصولی است که سیستم کشاورزی به تولید آن اقدام میکند و یا کشاورزها راسا فروش آن را به حقالعمل کارها واگذار میکنند.
وی گفت: در این فصل میوههایی که زمان مصرف آنها تمام شده جای خود را به نوبرانه میدهند و در این روند به طور طبیعی ابتدا نوبرانهها گران به فروش میرسند و پس از مدتی قیمتها روبه تعد یل میرود.صادقی با اشاره به وضعیت نوبرانهها و میوههای وارداتی، گفت: تفاوت قیمت وجود دارد و در زمان حاضر نیز عرضه میوه براساس کشش بازار صورت میگیرد.
وی با اشاره به این که قیمت انواع میوه متفاوت است، گفت: نوسان قیمت در انواع میوه دور از انتظار نیست.
صادقی تصریح میکند: در زمان حاضر نمیتوان درباره ارزانتر شدن قیمت میوه زمان مشخصی را تعیین کرد زیرا این موضوع به شرایط تولید و عرضه ارتباط دارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با دکتر سیدمرتضی موسویان، ضرورت و اهمیت داشتن دکترین در رسانه و دلایل قوت و ضعف رسانههای داخلی و معاند را بررسی کردهایم
ابراهیم تهامی، مهاجم سابق تیمملی در گفتوگو با جامجم:
گفتوگو با محمود پاکنیت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون
در گفتوگو با تهیهکننده مستند معروف شبکه سه اولویتهای موضوعی فصل جدید بررسی شد