گروه رسانه: فردا قرار است از شبکه‌های مختلف سیما، چند فیلم تلویزیونی و سینمایی به آنتن پخش سپرده شود. «خانه ساحلی»، «ستاره من»، «سونامی»، «صخره سرخ»، «همزاد» و «مادر، مادر» فیلم‌هایی هستند که فردا از تلویزیون پخش خواهند شد.
کد خبر: ۲۵۱۴۶۴

فیلم تلویزیونی «خانه ساحلی» به کارگردانی و نویسندگی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی حسین مروی فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم که داوود رشیدی، فقیهه سلطانی و عمار تفتی به ایفای نقش پرداخته‌اند، داستان پیرمرد متمولی روایت می‌شود که در شمال کشور مزارع بزرگ چای و کارخانه دارد. پزشکان بیماری او را صعب‌العلاج تشخیص داده‌اند، اما پزشک خانوادگی‌شان این موضوع را از وی پنهان کرده تا پیرمرد باقیمانده عمرش را در آرامش بگذراند. رابطه این پیرمرد با فرزندانش بویژه پسر کوچک‌تر، رابطه‌ای پر از سوءتفاهم است که از عدم رفاقت و توجه به روابط و مناسبات خانوادگی ناشی می‌شود. پسر کوچک‌تر راز بیماری را می‌فهمد و آن را به پدرش می‌گوید. کشف این راز سرآغاز نزدیکی فرزندان به پدر و کنار زدن سوءتفاهماتی است که سال‌ها بین آنها دیواری بزرگ کشیده است.
فیلم تلویزیونی خانه ساحلی، از تولیدات سال 87 گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست.

همچنین فردا ساعت 30/17 فیلم تلویزیونی «ستاره من»‌ از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که پدر و مادر ستاره سال‌هاست که از یکدیگر جدا شده‌اند و اکنون ستاره با مادر زندگی می‌کند. در این میان مادر ستاره بشدت بیمار است و در آستانه مرگ، دخترش را به پدرش می‌سپارد. این در حالی است که ستاره به خاطر فاصله‌ای که به لحاظ عاطفی با پدر دارد، نمی‌تواند با او رابطه گرمی برقرار کند، بنابراین پدر به دنبال راهی است تا در نبود مادر جایگاه خود را نزد دخترش بیابد. آرمیتا مردای، سولماز غنی، مرجان محتشم و کیهان ملکی در فیلم تلویزیونی ستاره من به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی آفاق سیف‌اللهی بازی کرده‌اند.

شبکه 3 سیما نیز برای فردا صبح فیلم سینمایی «سونامی» به کارگردانی وین فراید اولنسر را در نظر گرفته است.
یک گروه تحقیقاتی که به دنبال کشف سوختی جایگزین هستند با ایجاد انفجار در کف دریا سعی در به دست آوردن سوخت‌های جدید فسیلی برای آینده دارند، ولی سرپرست تیم برای زودتر به نتیجه رسیدن، انفجاری عظیم ایجاد می‌کند که به سونامی بزرگی منتهی می‌شود. در این فیلم کریستین کیلینگ و دان وان هاسن هنرنمایی کرده‌اند. این فیلم ساعت 10 صبح پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «صخره سرخ» ساخته جان وو هم فردا ساعت 23 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

فیلم براساس رمان مشهور چینی 3 امپراتوری، نوشته لونو گوان جونگ ساخته شده است. نخست‌وزیر تائو تائو از امپراتور شیئن درخواست می‌کند تا به او اجازه لشکرکشی و حمله به فرماندهان لیو بی و سون چوان در چین جنوبی را بدهد. امپراتور ابتدا مردد است، ولی تائو تائو با صحبت درباره فداکاری‌ها و وفاداری‌هایش به سلسله هان مانند نجات امپراتور در زمانی که در تبعید بود و متحد کردن چین شمالی، او را قانع می‌کند.

لئونگ چیو وای، تاکشی کانشیرو و جانگ فنگ یی به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم تاریخ سینمای آسیا، تولید سال 2008 کشور چین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در برنامه سینما 4 هم فیلم سینمایی «همزاد» به کارگردانی و نویسندگی کیوشی کوروساوا فردا ساعت 30/20 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

در این فیلم  با بازی کوجی یاکوشو، هیرومی ناگاساکو و یوسوکی سان تامری  خواهید دید. میشیو هایاساکی در یک کارگاه روی ساخت بدن مصنوعی یک ربات در حال بررسی و آزمایش است. از طرف مدیر شرکت برای تکمیل این طرح پیشنهاد ارتقای شغلی به وی داده می‌شود.

در حالی که هایاساکی در رابطه با کار خود موفقیت چشمگیری به دست نمی‌آورد، ناگهان با چهره دیگری از خود به نام هایاساکی سان مواجه می‌شود که وی در واقع نمایانگر روحیه منفی، ویرانگر و فریبکار اوست که تمام وسایل کارگاه را به هم می‌ریزد و حتی صندلی رباتیک او را دستکاری و به او آسیب می‌زند. هایاساکی به دنبال این حوادث از شرکت اخراج می‌شود و به کمک دوستش دوباره سراغ ربات می‌رود.

فیلم سینمایی «همزاد» محصول سال 2003 ژاپن در ژانر کمدی و جنایی ساخته شده است.

شبکه تهران هم فردا ساعت 20/14 فیلم تلویزیونی «مادر، مادر» به کارگردانی محسن ربیعی و تهیه‌کنندگی کیان بابائیان را برای پخش در نظر گرفته است.ثریا قاسمی، حدیث فولادوند، فخرالدین صدیق شریف و بهزاد رحیم‌خانی بازیگران مادر مادر هستند. داستان فیلم درباره افسانه نیازی، زن میانسالی است که بیماری لاعلاجی دارد که روی روحیه وی اثر بسیار بدی گذاشته و او را بسیار تندخو کرده است و هر پرستاری که برای نگهداری وی می‌آید، دوام نمی‌آورد و خیلی زود او را ترک می‌کند. دکتر رسولی که از دوستان خانوادگی آنهاست هم کاری از دستش برنمی‌آید. وی با یک شرکت تماس می‌گیرد و درخواست پرستار شبانه‌روزی می‌کند و آنها هم دختر جوانی به نام الهه را می‌فرستند.در صفحه 16 امروز فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی پنجشنبه نیز به چاپ رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها