رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خبر داد:

کشف بی‌سابقه محموله هروئین در تعطیلات نوروزی

گروه حوادث: رئیس پلیس اداره مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از دستگیری اعضای یک باند خبر داد و بیان کرد، از اعضای باند سوداگران مرگ 1453 کیلو موادمخدر در تعطیلات نوروزی کشف شده است. به گزارش «جام‌جم» سرهنگ سیدجواد کشفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به این خبر در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال اطلاعات ارائه شده به ماموران مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درخصوص حمل یک محموله بزرگ موادمخدر در تعطیلات نوروزی به تهران، جاده‌های منتهی به تهران تحت کنترل تیم‌های ویژه عملیاتی قرار گرفت و سرانجام روز 9 فروردین ماه ماموران با متوقف کردن یک دستگاه تریلر که اقدام به حمل کانتینر می‌کرد آن را متوقف کردند و در اولین مرحله متوجه شرایط غیرعادی این کانتینر و سپس موفق به کشف 1453 کیلو انواع موادمخدر شامل 547 بسته هروئین خالص به وزن 582 کیلو و 197 بسته کراک (هروئین فشرده)‌ به وزن 211 کیلو و 660 کیلو تریاک شدند که به طرز ماهرانه‌ای درون کانتینر جاسازی شده بود.
کد خبر: ۲۴۴۱۴۷

تعقیب و گریز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ تصریح کرد: در اولین مرحله از این عملیات، 2 نفر دستگیر و در مرحله بعدی 2 نفر دیگر از اعضای این باند که به عنوان پیشرو خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کردند، تحت تعقیب قرار گرفتند که در پی یک تعقیب و گریز،خودروی متهمان واژگون و 2 عضو دیگر این باند نیز دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح کمری نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشفی اضافه کرد: این کشف در نوع خود در تعطیلات نوروزی بی‌سابقه بود و قاچاقچیان به تصور این که در تعطیلات پلیس اشرافی به جاده‌های مواصلاتی ندارد، مبادرت به انتقال این میزان مواد مخدر از یکی از شهرهای شرق کشور به تهران کرده بودند که دستگیر شدند.

متلاشی شدن 7 باند در چند روز گذشته

وی در ادامه به متلاشی شدن 7 باند از سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر امسال برنامه‌‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است که اولویت آن دستگیری باندهای قاچاق و سوداگران مواد مخدر صنعتی و جمع‌آوری معتادان پرخطر از محله‌های تهران است.

سرهنگ کشفی در پاسخ به پرسش خبرنگار جام‌جم درخصوص مشارکت مردم در معرفی باندهای قاچاق مواد مخدر گفت: مشارکت مردم در همراهی پلیس برای دستگیری سوداگران مرگ بسیار حائز اهمیت است و اگر گزارش آنها منجر به کشف محموله مواد مخدر شود، به آنها پاداش پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه به پاکسازی اماکن مخروبه و متروکه در نقاط مختلف تهران اشاره کرد و گفت: این محل‌ها به اماکن امن برای سوداگران موادمخدر و افراد معتاد تبدیل شده است و در اولویت طرحی که بزودی عملیاتی خواهد شد، اماکن متروکه رها شده شرق تهران پاکسازی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها